هافبک دفاعی فصل پیش تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ برتر پیش‌رو پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر تن می‌کند‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، از مدیران باشگاه به دلیل فعالیت ناکافی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرد و گفت نگرانی هواداران را درک می‌کند.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای اولیه خود را در خصوص دو مدیر باشگاه پرسپولیس صادر کرد.
باشگاه استقلال فعالیت سرپرست مدیرعاملی این تیم در فضای مجازی را تکذیب کرد.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت ۱۰۰۰ باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات‌های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه‌ها توسعه دهند.
سرپرست جدید تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این باشگاه با هدف قهرمانی در لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات فعالیت می‌‌کند.
باشگاه استقلال شایعات مربوط به اختلاف با سازمان خصوصی سازی را تکذیب کرد.
عقد قرارداد باشگاه پیکان با 4 ستاره جوان والیبال ایران رسمی شد.
شهرام عظیمی که پیش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال فعالیت داشت به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد.
فدراسیون بین‌المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، فعالیت باشگاه آموزش و رسانه هلال احمر ایران (باور) را به عنوان یک طرح برجسته به سایر جمعیت‌های ملی معرفی می‌کند.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از پلمب یک باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان رشت به دلیل فعالیت هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
مشهد ـ رئیس هیأت بوکس خراسان رضوی گفت: ۱۳ باشگاه مجوزدار رشته ورزشی بوکس در استان خراسان رضوی فعال هستند.
اداره کل ورزش و جوانان تهران با پایان پروسه اداری و اجرایی مربوطه، مجوز سه ساله فعالیت ورزشی باشگاه هوادار را صادر کرد.
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
برخی از دختران فلسطینی ساکن غزه که در یک باشگاه بوکس فعالیت می‌کنند آرزو دارند که نماینده ملت فلسطین در مسابقات بین‌المللی بوکس باشند.
مشهد ـ مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی ماه برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوزها با آن‌ها برخورد خواهد شد.
باشگاه رخش خودرو آذربایجان به طور مستقل فعالیتش را آغاز کرده و هیچ ارتباط ساختاری و مدیریتی با باشگاه تراکتور ندارد.
عارف غلامی که به دلیل فعالیت‌های اخیرش در فضای مجازی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فرا خوانده شده است، فردا در بازی استقلال مقابل فولاد غایب خواهد بود.
باشگاه استقلال قصد دارد مدافع جنجالی این تیم که برخلاف مفاد قراردادش فعالیت‌های غیرحرفه‌ای در فضای مجازی داشته است را به کمیته انضباطی فرا بخواند و با او برخورد کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد از مدیران باشگاه قدردانی کرد و گفت از فعالیت توپچی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی راضی است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه در جذب بازیکن خارجی اجازه فعالیت دلال‌ها را نداد است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از غیرقانونی بودن فعالیت تیم پرسپولیس خوزستان صحبت کرد.
فعالیت یک باشگاه لیگ یکی با حکم کمیته اخلاق ممنوع شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ