فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.
مذاکراتی که به دنبال اغتشاشات و توهمات ناشی از آن متوقف شده بود، حال در ایام یکسالگی آن و بدنبال شکسته نشدن ظرف اقتدار ایران و مدیریت روزهای پرتنش، طرف های غربی را به میز مذاکره کشانده است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقابله با جنگ نرم وقتی نتیجه می‌دهد که مردم وارد میدان شوند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک کروز دریایی ابو مهدی علاوه بر توان شلیک از عمق، دارای سیکل دوگان است و قابلیت مقابله با جنگ الکترونیک را داراست.
سیستم رسانه‌ای کشور در حوادث امنیتی ماه‌های اخیر و جنگ ترکیبی ، مقابل دروغ پردازی و جریان سازی معاندان رقابتی نفس‌گیر دارد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.
وزیر اطلاعات گفت: مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد که می‌تواند در ایجاد فضای پیشرفت، توسعه و ارتقا اقتصادی کشور نقش مؤثری داشته باشد.
وزیر اطلاعات گفت: مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد.
کرمانشاه- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ایران باید با هوشیاری و استقامت پاسخ داده شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش وقوع انقلاب اسلامی را نتیجه اشاعه معارف قرآن و آموزه‌های اهل بیت (ع) در ایران دانست و گفت: بالا بردن بصیرت، ابزاری قدرتمند در برابر جنگ نرم دشمن است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیسی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، هدف دشمن را القای تغییرات مورد نظر خود در ادراک و شناخت مردم دانست و گفت: داشتن نگاه تحولی و اشراف به دانش و اطلاعات روز، در کنار شناخت دقیق ماهیت این تهدیدات، از ضروریات مقابله با دشمن در عرصه جنگ ترکیبی اخیر است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان، ارتقای بصیرت دینی و انقلابی افراد جامعه به ویژه نخبگان است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اجرایی شدن طرح‌های مصباح مانع غافلگیری راهبردی و ارتقای توان رزم برای مقابله با تهدیدات در ابعاد مختلف جنگ ترکیبی، است.
راهبرد مقابله با جنگ شناختی دشمن را جهاد تبیین دانست و بر ضرورت یادگیری و ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم تأکید کرد.
معاون امور زنان و خانواده گفت: زنان در جهاد تبیین در خط اول مقابله با آسیب‌های جنگ نرم هستند.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
رئیس جمهور گفت: دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است که تلاش مضاعف مسئولان در پیشبرد امور و رفع مشکلات راهکار موثر برای مقابله با این جنگ است.
حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب فاینورد و امیدواری برای درخشش مجدد او در مقابل اشتورم گراتس
امام جمعه مشهد با اشاره به این که امروز هجمه‌ها به اسلام به اوج خود رسیده است گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر یک اصل است که قرآن و قانون اساسی به آن اشاره کرده است از این رو توجه به آن و اجرای آن لازم و ضروری است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت طی بیانیه ای از شتاب برنامه ها و اقدامات ۹ گانه وزارت اقتصاد در مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
سرلشکر صفوی گفت: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ