مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت که ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان برای دیدن داستان‌های مربوط به سلاح‌های هسته‌ای نیازی به بازگشت به رایانه‌های آمیگا یا DOS ندارند. متال گیر به طور کلی درباره یک سرباز ویژه است که تلاش می‌کند کسی را از استفاده از آخرین قطعه فناوری برای پرتاب کلاهک هسته‌ای به دلایلی باز دارد.
سرمربی فصل گذشته شهرداری آستارا از تمدید قراردادش با این باشگاه خبر داد.
ایلیا اسمعیلی‌پور، کارشناس بازی‌های رایانه‌ای: بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند راهی برای ورود بدافزار‌های مختلف به رایانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌های شما باشد.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
فدراسیون فوتبال در تلاش است تا هرطور شده مقدمات اعزام تیم فوتبال امید به بازی‌های آسیایی هانگژو را فراهم کند.
سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با تمجید از سازمان لیگ در خصوص نظارت لازم، درخواست کرد این موضوع برای دیگر بازی‌ها نیز شکل گیرد.
مدافع آلومینیوم می‌گوید اگر حمایت بیشتری از آن‌ها صورت بگیرد، می‌توانند در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنند.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که دیدار با سپاهان آخرین دیدار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تا زمان ترمیم این استادیوم خواهد بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که حساسیت دیدارهای تیمش با نزدیک شدن به پایان فصل بیشتر خواهد شد.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
مهاجم ایرانی هال سیتی همچنان دور از لیست نفرات تیمش است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از حضور انزو فرناندز در ترکیب تیمش و اولین بازی او برای این تیم ابراز رضایت کرد.
مطالعات جدید پژوهشگران نشان می‌دهد: مواد شیمیایی سمی که از پلاستیک خارج می‌شوند نه تنها افراد را بیمار می‌کنند، بلکه می‌تواند بر سلامت متابولیک کل خانواده و به ویژه کودکان نسل‌های بعدی، تأثیر بگذارد.
گرفتن خطای پنالتی از حریفان، توانایی ژنتیکی است که به نظر می رسد بوشهری‌ها این توانایی را دارند: از مهدی طارمی گرفته تا مهدی قایدی.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
کم انرژی بودن سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن امری مشهود بود.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
یافته‌های جدید پژوهشگران نشان می‌دهد که بر خلاف تصور عموم مردم، بازی‌های کامپیوتری نه تنها مغز شما را خراب نمی‌کند، بلکه در واقع آن‌ها ممکن است توانایی‌های شناختی شما را تقویت کنند.
بازی حساس سپاهان و مس کرمان به یک داور کم نام و نشان واگذار شده است. سپاهان طی چند هفته اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و در بازی قبلی مغلوب پیکان شد.
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشردگی زیاد بازی‌های لیگ ایران و غرب آسیا فشار زیادی را به بازیکنان و تیم‌ها وارد می‌کند.
سرمربی تیم ملی می‌گوید تمرکز بازیکنانش بر روی این است که با حضور در مرحله دوم جام جهانی تاریخ سازی کنند.
اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ