یافته‌های جدید پژوهشگران نشان می‌دهد که بر خلاف تصور عموم مردم، بازی‌های کامپیوتری نه تنها مغز شما را خراب نمی‌کند، بلکه در واقع آن‌ها ممکن است توانایی‌های شناختی شما را تقویت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از حساس‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های سال دربی ساوه خواهد بود. زیباترین، خشن‌ترین و مهربان‌ترین، آنجا تضادها به یک‌دیگر گره خورده و مُچاله شده است!
بازیکنان برای دیدن داستان‌های مربوط به سلاح‌های هسته‌ای نیازی به بازگشت به رایانه‌های آمیگا یا DOS ندارند. متال گیر به طور کلی درباره یک سرباز ویژه است که تلاش می‌کند کسی را از استفاده از آخرین قطعه فناوری برای پرتاب کلاهک هسته‌ای به دلایلی باز دارد.
میزان فضای ذخیره سازی رایانه یا تلفن هوشمند شما به اندازه رام بر عملکرد آن تأثیر نمی‌گذارد، اما همچنان مهم است، اگر می‌خواهید یک گالری عکس بزرگ داشته باشید، ویدیو‌های زیادی را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید، یا بسیاری از بازی‌ها یا برنامه‌های رایانه‌ای را دانلود کنید، به فضای ذخیره‌سازی کافی نیاز دارید. در غیر این صورت، باید مواردی را از داخل دستگاه خود پاک کنید.
ایلیا اسمعیلی‌پور، کارشناس بازی‌های رایانه‌ای: بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند راهی برای ورود بدافزار‌های مختلف به رایانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌های شما باشد.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
بازی‌های فکری می‌توانند هوشمندانه هوش و ویژگی‌های شخصیتی ما را مشخص کرده و در عین حال ما را سرگرم کنند. در ادامه یک تصویر جدید آورده‌ایم که اگر به موقع بتوانید آن را حل کنید نشان می‌دهد که شما یک متفکر خلاق هستید.
فدراسیون فوتبال در تلاش است تا هرطور شده مقدمات اعزام تیم فوتبال امید به بازی‌های آسیایی هانگژو را فراهم کند.
مدافع آلومینیوم می‌گوید اگر حمایت بیشتری از آن‌ها صورت بگیرد، می‌توانند در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنند.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که حساسیت دیدارهای تیمش با نزدیک شدن به پایان فصل بیشتر خواهد شد.
مهاجم ایرانی هال سیتی همچنان دور از لیست نفرات تیمش است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
این معما برای کسانی است که از بازی‌ها و تست بینایی سرگرم‌کننده لذت می‌برند. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.
بچه‌ها همه جا می‌دوند؟ صدای تلویزیون در بلندترین حالت خود و صدای پینگ بازی‌های ویدیویی شما را دیوانه می‌کند؟ تمام آن دعوا‌های دائمی که می‌توانی از درب بشنوی، سرت را به انفجار وادار می‌کند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از حضور انزو فرناندز در ترکیب تیمش و اولین بازی او برای این تیم ابراز رضایت کرد.
تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید شلوغ‌کاری مربیان در کنار زمین، تبدیل به یک رقابت شده است.
بازی حساس سپاهان و مس کرمان به یک داور کم نام و نشان واگذار شده است. سپاهان طی چند هفته اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و در بازی قبلی مغلوب پیکان شد.
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشردگی زیاد بازی‌های لیگ ایران و غرب آسیا فشار زیادی را به بازیکنان و تیم‌ها وارد می‌کند.
تنظیمات حالت توسعه‌دهنده می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد دستگاه اندروید به شما بدهند؛ برای مثال می‌توانید تاثیر برخی برنامه‌ها و بازی‌ها را بر روی حافظه رم خود آزمایش کنید یا اطلاعات بیشتری برای عیب‌یابی مشکلات به دست آورید.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.
در این لحظه ساکت از کوره در رفت و با کوبیدن مشتش بر روی میز صحبت‌های بازیکن را نقل کرد: بازی‌های شما از شبکه سه پخش نمی‌شود و من احتیاج دارم برای در تیمی بازی کنم که بازی‌های آن به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ