تنها راه برای متقاعد کردن اسرائیلی‌ها به اینکه فلسطینی‌ها در مورد آشتی صادق هستند، این بود که از هیات نمایندگی خود بخواهند از بند‌هایی در معاهده خود صرف نظر کنند که خواستار نابودی اسرائیل بود. عرفات به همین منظور با تشکیل «شورای ملی فلسطین» در غزه موافقت کرد و از کلینتون دعوت کرد تا شاهد این رویداد باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زهره صفاتی گفت: در حوزه ساختاری با وجود همراهی و موافقت رهبری، متاسفانه فعالیت استقلالی بانوان مجتهده پذیرفته نمی‌شود. میزان سادگی و عدم تجهیز مناسب و نیمه‌ساز بودن موسسه فقهی ایشان نیز شاهد صادقی بود بر مدعای ایشان.
قزوین- مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بازی‌های تیم فوتبال شمس آذر در لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.
یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
در فاصله دو ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو، از قطارهای مخصوص هانگژو ۲۰۲۲ رونمایی شد. این قطار با سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و بین شهرهای هانگژو، نینگبو، ونژو، جین‌هوا، شائوژینگ و هوژو در استان ژی‌جانگ حرکت می‌کند که قرار است در طول بازی‌ها میزبان مسابقات باشند./ایسنا
شهر هاربی پایتخت استان هیلنوگجیانگ چین بعنوان میزبان بازی‌های زمستانی آسیایی معرفی شد.
زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.
محمد محبی انگیزه زیادی دارد تا بعد از مدتی طولانی بار دیگر برای تیم ملی فوتبال گلزنی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از مدال آوران این استان از  اضافه شدن اسم ندا شهسواری به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت موافقت کمیته ملی المپیک خبر داد.
استاده فیده زنان می‌گوید برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی همه تلاشش را خواهد کرد.
استاد بزرگ شطرنج ایران می‌گوید برای زندگی به فرانسه رفته و قرار است در بازی‌های آسیایی برای ایران مسابقه دهد.
با توقف سپاهان و صدرنشین پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ابتکار عمل برای کسب عنوان قهرمانی دست پرسپولیس افتاد و سه هفته پایانی به اوج حساسیت خود رسید.
مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) در باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام) با حضور۳۰ ورزشکارداخلی و ۸ سوارکار خارجی در رشته پرش برگزار شد.
عجیب‌ترین صحنه بازی‌های جام حذفی در لحظات پایانی دیدار نساجی و فجر اتفاق افتاد.
پیکان برای هشتمین دیدار پیاپی، در اهواز و برابر فولاد شکست نخورد تا رکورد خاصی را در این استان به ثبت برساند.
درخشانی، بازیکن فوتسال ایران می‌گوید نیاز به انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.
صعود دو پله‌ای ایران مرهون پیروزی برابر اروگوئه و تساوی مقابل سنگال در بازی‌های دوستانه اخیر بوده است.
دربار سعودی برای میزبانی پروژه «تروجنا» را با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری در اقامتگاه کوهستانی در استان تبوک در غرب این کشور کلید زده
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه دشمن شدیدا روی دهه هشتاد و دهه نودی‌ها سرمایه‌گذاری کرده و بنا دارد این قشر را در مقابل اسلام و احکام و شریعت دین قرار دهد، بیان داشت: بازی‌های هیجانی رایانه‌ای برای به میدان آوردن نوجوانان در چنین روزی برنامه‌ریزی شده بود.
با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس، دو دیدار چلسی-لیورپول و منچستریونایتد-لیدز در هفته هشتم رقابتها به تعویق افتاد.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.
مشهد ـ رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی این استان جام پرچم روز یکشنبه طی مراسمی در بخش رضویه مشهد آغاز شد.
ایران بعد از ترکیه و ازبکستان در رده سوم بازی‌های کشورهای اسلامی ایستاد.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ