جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظه‌ای که روی سکو پریدم و لحظه‌ای که مدال را گرفتم، همه‌‌چیز حس خوبی داشت و قشنگ بود؛ امیدوارم با این مدال دیگر همه قانع شده باشند که من دونده 100 مترم.
مهرداد خانبان می گوید که کیفیت پایین بازی ها در ابتدای فصل بخاطر تمرینات پیش فصل بوده و یک امر طبیعی است.
پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت، رکورد خود در بازیهای دوستانه را حفظ کرد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
کارگروه عالی نظارت بر مسابقات اعلام کرد که تمام بازیهای باقیمانده لیگ باید با حضور تماشاگران برگزار شود.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
هافبک نفت می‌گوید اگر در ادامه بازیها به میدان نرود هم یک مشوق برای تیمش خواهد بود و این روحیه در همه تیم وجود دارد
شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد رقابت حساس دو تیم میلان و ناپولی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید از اظهارنظر یک پیشکسوت در مورد امیری شوکه شده است.
ساسان انصاری می‌گوید حضور هواداران فولاد در دیدار با استقلال، تاثیر زیادی روی عملکرد این تیم خواهد داشت.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ستایش عزم و اراده سرمربی این تیم می‌گوید در دوران تن‌هاخ بر خلاف مربیان پیشین همه بازیکنان یونایتد به دنبال گل نخوردن در تک‌تک بازیها هستند.
رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال، حضور در رقابت‌های لیگ عربستان با تیم ذخیره به دلیل فشار بازی‌ها در دوره جاری را تکذیب کرد.
لیونل مسی که در پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک نقش مهمی داشت و یک گل برای تیمش به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت جام جهانی برای تیمش تازه آغاز شده است.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس با ثبت 24 دقیقه وقت های اضافه به یک رکورد در تاریخ مسابقات جام جهانی تبدیل شد.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
حساس ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران را امروز در سالن پیروزی شهر اصفهان شاهد خواهیم بود.
در فوتبال همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و در خیلی از بازی ها تیمی که خوب بازی می کند در نهایت دست خالی میدان را ترک می کند.
ژاوی هرناندز در واکنش به قرار گرفتن بارسا در گروه مرگ لیگ قهرمانان گفت که از هیچ تیمی نمی ترسند و باید در همه بازی ها پیروز شوند.
باتوجه به شرایط فصول گذشته، شش ورزشگاه آمادگی میزبانی از بازیهای لیگ برتر را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ