مطالعات جدید پژوهشگران نشان می‌دهد: مواد شیمیایی سمی که از پلاستیک خارج می‌شوند نه تنها افراد را بیمار می‌کنند، بلکه می‌تواند بر سلامت متابولیک کل خانواده و به ویژه کودکان نسل‌های بعدی، تأثیر بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایط فعلی من هیچ اثری از حضور مردم در انتخابات نمی‌بینم. مردم تا زمانی که مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند به دنبال سیاست نمی‌روند. اگر آن مشکلات کاهش پیدا کند اقبالی به مسائل سیاسی نشان خواهند داد؛ در آن صورت امکان اینکه کارهایی مثل شورای میانه‌روها و ائتلاف نتیجه دهد، وجود دارد. اگر مردم به سمت صندوق رای بیایند چنین ائتلاف‌هایی معنا پیدا می‌کند.
شمشیری که به عنوان نمونه بازآفرینی‌شده از اثر تاریخی اصلی در یک موزه آمریکایی نگهداری می‌شد، در حقیقت یک اثر تاریخی سه‌هزار ساله است.
ال‌نینو معمولاً هر دو تا هفت سال رخ می‌دهد؛ بااین‌حال، تناوب دقیق آن نامشخص و غیرقابل‌پیش‌بینی است. این پدیده می‌تواند تا چند ماه و در مواردی حتی تا یک یا دو سال ادامه پیدا کند. اختلاف‌نظر‌ها در مورد آثار تغییر اقلیم بر شدت وقایع ال‌نینو بسیار است و نمی‌توان حکمی قطعی دراین‌باره داد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که افزایش دمای جهانی می‌تواند باعث افزایش فرکانس رویداد‌های ال‌نینو و لانینا شود.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
یک موضوع عجیب در رابطه با اقدام جنجالی آمریکایی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران وجود دارد.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه رژیم مدیترانه‌ای که اساس اش بر مصرف سبزبجات و فیبر‌ها است مورد توافق متخصصین قلب و عروق است، می‌گوید:رژیم کتوژنیک که مبنایش کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و گرفتن انرژی از چربی هاست باید تحت مطالعه بیشتری از حیث عوارض قلب و عروق بخاطر افزایش چربی ال دی ال خون قرار بگیرد.
پخت با مایکروویو منجر به تغییرات شیمیایی قابل ملاحظه ای در مواد غذایی نمی شود. لیپیدها (چربی ها) در طی پخت با مایکروویو در سویا، زرده تخم مرغ و گوشت پایدار است.
ستاره ایرانی کاسیم پاشا ترکیه دور از تمرینات گروهی تیمش است.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، در دیدار برابر لیورپول در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
لحظه به لحظه امیدها برای زنده‌یابی ایوب ترک‌آصلان دروازه‌بان مالاتیا اسپور کاهش می‌یابد - این خبری است که دقایقی قبل خبرنگار خبرگزاری آنادولو ترکیه منتشر کرد.
به تازگی بانک‌های دولتی و خصوصی در اطلاعیه‌ای از پایبندی به نرخ سود قانونی خبر دادند، این مساله می تواند در نهایت رشد بورس را تضمین کند، از سوی دیگر رشد بورس در ماه‌های آینده می‌تواند به عنوان یک سپر برای افزایش تورم عمل کند.
دمنوش‌ها کاری جز افزایش ادرار و دفع آب بدن ندارند و مقداری از دمنوش‌ها تغییراتی در سوخت انجام می‌دهند. همچنین نتیجه‌ای که از دمنوش‌ها حاصل می‌شود، ناپایدار است و چنانچه بر اساس اصول صحیح استفاده نشود حتی می‌تواند بیماری‌زا باشد.
صحبت از انضباط مالی و کنترل نقدینگی و جلوگیری از رشد چاپ پول به میان می‌آید که باید اثرش را در کنترل تورم نشان دهد، اما همچنان شاهد افسارگسیختگی تورم و کوچک‌شدن سفره‌های مردم هستیم. نرخ بیکاری هم که اسباب شوخی جماعت است با اینهمه جوان در آرزوی کار و تحصیلکرده بیکار…
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه تیم ملی نماد ملی یک کشور است، گفت: اگر بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برای آحاد مردم به میدان بروند، فضاسازی‌های معاندان اثری روی آنان نخواهد داشت.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد از مصرف مود غذایی پر چربی و شور بپرهیزند و بیشتر غذاهای آبکی حاوی سبزیجات و صیفی جات مصرف کنند.
وحید امیری با پشت سر گذاشتن مصدومیت و حضور در بازیهای پرسپولیس، آماده بازی در جام جهانی می‌شود.
در اطلاعیه جدید مجموعه تئاترشهر آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه‌های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روز‌های گذشته آثار نمایشی خود را در تالار‌های مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه) به رسانه‌ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: آخرین تیری که دشمنان داشتند تحریم‌ها بود که آن هم در کشور ما اثری نداشت.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد ما همه شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و اثری از دشمن در لبنان و منطقه باقی نخواهیم گذاشت.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس و تاریخ‌پژوه از مالک و سازنده این پارک می‌گوید: «با استناد به نقشه‌ها و عکس‌های هوایی قدیمی موجود از تهران، باغ امین‌الدوله یا به عبارتی همان پارک امین‌الدوله حدود ۱۵۰ سال پیش یعنی در اوایل سال ۱۲۹۰ قمری توسط «میرزا علی‌خان امین‌الدوله» ساخته شد. امین‌الدوله وزیر ناصرالدین‌شاه و صدراعظم مظفرالدین‌شاه و از رجال بانفوذ دوران قاجار بود.»
شبکه الجزیره به نقل از منابع محلی در سوریه از کشته شدن ۹ غیرنظامی و زخمی شدن ۲۸ نفر دیگر در اثر حمله راکتی به شهر الباب در حومه حلب خبر داد.
سخنگوی طالبان با تاکید بر این که طالبان نتوانست جسد الظواهری را بیابد و تا این لحظه اثری از آن پیدا نشده، افزود که طالبان از حضور الظواهری در این مکان اطلاعی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ