هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که دیدار با سپاهان آخرین دیدار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تا زمان ترمیم این استادیوم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.
مهاجم پرسپوليس مراحل پایانی انتقالش به تراکتور را پشت سر گذاشت.
حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران می‌گوید انتقال بازار نشدنی است و اما انتقال انبارکالاها در بازار می‌تواند بخشی از مشکلات را برطرف کند.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از بالگردهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور اولین دسته از هلیکوپترهای رزمی Mi-۳۵ روسیه را دریافت کرده است.
هوگو لوریس، ملی پوش فرانسوی در آستانه امضای یک قرارداد دو ساله با لاتزیو است.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، درباره خرید آمادو اونانا هشدار داد و معتقد است که این کار مانند خرید دوباره مروان فلینی است.
بارسلونا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو فعلا اختلاف نظر دارند. بارسا از سیتی 20 میلیون یورو تخفیف می خواهد.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
ستاره‌های پرسپولیس که همگی از غیبت تماشاگران در دیدار نخست شوکه و شاکی شده بودند، تهدید کردند که اگر چنین رویه‌ای ادامه داشته باشد، دیگر نه‌تنها حاضر نیستند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند، بلکه خواستار انتقال بازی‌شان به شهری به غیر از تهران هستند
انتقال هری کین به بایرن مونیخ به سوژه دعوای اسطوره‌های فوتبال انگلیس تبدیل شده است.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با انتقاد از مسئولان ستاد عالی بازیهای آسیایی هانگژو، گفت: برای اعزام به بازی‌های آسیایی عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که اصلا منطقی نیست.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
فرنکی دی‌یونگ در آستانه بازی هلند برابر کرواسی لب به انتقاد از برنامه فشرده ‌بازی‌ها گشود و گفت یوفا فقط به پول درآوردن فکر می‌کند.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
بعد از آنکه اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از فشردگی بازیهای تیمش انتقاد کرد سرمربی تیم برزیلی پالمیراس به او واکنش عجیبی نشان داد تا ثابت کند برنامه تیم او به مراتب فشرده‌تر است.
تقابل پرسپولیس و سپاهان یکی از مهمترین بازیهای فوتبال ایران در آخرین روزهای سال جاری خورشیدی است.
روز‌های پایانی هفته گذشته، مهدی فرمهینی‌فراهانی؛ سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: «با وجود اقداماتی که برای انتقال تماشاگران ایرانی در ایام بازی‌های جام‌جهانی انجام شده بود، قطر در واپسین روز‌های نزدیک به شروع بازی‌ها اعلام کرد نمی‌تواند امکان انتقال زمینی مسافر را از سایر بنادر این کشور به دوحه فراهم کند و به همین خاطر نتوانستیم در این ایام کشتی‌ها را برای انتقال تماشاگران فراهم کنیم.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ