بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان پس از پیروزی تیمش مقابل بنگلادش گفت: هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
به عقیده لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، حضور ستاره هایی چون مسی سطح MLS را ارتقا می بخشد.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بالا سطح روابط اقتصادی‌مان با ویتنام مناسب نیست و حجم مبادلات تجاری‌مان کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار در سال است .
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است گوناگونی حریفان ایران در بازی‌های دوستانه به کمک ملی‌پوشان بیاید.
مدیر تیم های ملی دوومیدانی سطح مسابقات قهرمانی آسیا را در حد بازی‌های آسیایی توصیف کرد.
ارومیه - دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: بر اساس اهمیتی که بازی‌های آسیایی و جهانی دارد، امسال سال مهمی برای ورزش ایران به ویژه کشتی است و سطح مسابقات کشتی آزاد جام تختی بسیار بالاست.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
علائم خفیف تا شدید جوش صورت می‌تواند دردناک و ناخوشایند باشد. فرقی نمی‌کند بر روی صورت، کمر، قفسه سینه و حتی بازو‌ها ظاهر شده باشد. ژنتیک، تغییر سطح هورمون‌ها، کمبود خواب و استرس همگی در ایجاد جوش صورت نقش دارند.
شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد.
دارنده سه مدال برنز پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک گفت: من و چهره‌های سرشناسی در این رشته زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که از موقعیت ما نیز استفاده شود، اما نمی‌دانم در بخش فنی چگونه تصمیم می‌گیرند که همه ما بیرون هستیم.
سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی گفت: بازیکنان خارجی که در در سطح بالایی از هندبال آسیا هستند حضورشان برای بازیکنان ایرانی مفید خواهد بود.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
دیدن کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی‌های تیم ملی پرتغال تصویری نیست که فوتبال‌دوستان به آن عادت داشته باشند. اتفاقی که در سطح باشگاهی مدتی است عادی شده است.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
سرپرست فدراسیون شمشیربازی تاکید دارد که پیشی گرفتن از کره‌جنوبی در قاره آسیا و رسیدن به سطح اول بازی‌های المپیک، موفقیت‌هایی است که این فدراسیون در اسلحه سابر دنبال می‌کند.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی تاکید دارد که پیشی گرفتن از کره‌جنوبی در قاره آسیا و رسیدن به سطح اول بازی‌های المپیک، موفقیت‌هایی است که این فدراسیون در اسلحه سابر دنبال می‌کند.
هشدار جدی می‌دهم که اگر خانواده نظارت دقیق بر این نداشته باشند که کودکانشان چگونه و با چه وسایلی بازی می‌کنند، چه فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، در آینده به مراتب بیشتر شاهد خشونت‌های شدید در سطح جامعه خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای سخت و سطح بالایی را در بازی‌های کشورهای اسلامی پیش رو داریم و انتظارم از اعضای تیم ملی ارائه بهترین عملکرد در این مسابقات است.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: رقابتهای سخت و سطح بالایی را در بازی‌های کشورهای اسلامی پیش رو داریم و انتظارم از اعضای تیم ملی ارائه بهترین عملکرد در این مسابقات است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
محل برگزاری مسابقات عالی  و در سطح المپیک است، ولی دهکده مسابقات کوچک است و یک دانشگاه است و تعریفی به‌عنوان دهکده ندارد. دلیل کاهش نفرات نیز به همین دلیل بود، چون ظرفیت دهکده محدود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ