سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با تمجید از سازمان لیگ در خصوص نظارت لازم، درخواست کرد این موضوع برای دیگر بازی‌ها نیز شکل گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر رکابزن ایران اعلام کرد که برای حضور در بازی‌های آسیایی تاکنون از برنامه‌ریزی برای حضور در اردوها و مسابقات و حتی تامین تجهیزات و دوچرخه هم برعهده‌ خودش است و فدراسیون اعلام کرده پولی برای حمایت از او ندارد.
کمیته‌ملی‌المپیک در بیانیه‌ای پاسخ رئیس فدراسیون گلف را داد و اعلام کرد: حضور گلف با رنکینگ پایین جهانی در هانگژو منطقی نیست و حضور گردشگر در این بازی‌ها محسوب می‌شود.
رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اعزام تیم ۹ نفره کامپوند و ریکرو به بازی‌های آسیایی، می‌گوید حداقل یک مدال می‌گیریم و در بخش انفرادی و میکس کامپوند هم شانس بیشتری داریم.
رئیس فدراسیون تیروکمان با تاکید بر اعزام تیم ۹ نفره کامپوند و ریکرو به بازی‌های آسیایی، می‌گوید حداقل یک مدال می‌گیریم و در بخش انفرادی و میکس کامپوند هم شانس بیشتری داریم.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر ورزشکاری به رکورد بازی‌ها نزدیک نباشد به ناچار اعزامش نخواهیم کرد چون این رقابت‌ها محل آزمون و خطا نیست.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از معاینه پزشکی ۱۷۵ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در یکی، دو هفته باقی مانده هم بقیه رشته‌ها را انجام بدهیم.
رییس فدراسیون تنیس گفت: فکر می‌کردم از گروه سه آسیا صعود کنیم و امیدوارم ستاد عالی بازی‌ها در مورد حضور تنیس در هانگژو تصمیم جدیدی بگیرد.
گزینه‌های فدراسیون شنا برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، در آستانه اعزام به این بازی‌ها اردویی آماده‌سازی در ترکیه برگزار خواهند کرد.
با وجود تلاش‌های فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی، کمیته ملی المپیک طی اقدامی سهمیه مصوب ابتدایی این فدراسیون را هم کاهش داد.
با وجود تلاش‌های فدراسیون تنیس روی میز برای افزایش سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی، کمیته ملی المپیک طی اقدامی سهمیه مصوب ابتدایی این فدراسیون را هم کاهش داد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در فاصله حدود ۱۰۰ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند تا در بازی‌ها مدال کسب کند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم‌ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال پرونده تبانی احتمالی در تعیین جایگاه تیم ها در هفته پایانی لیگ برتر را تکمیل خواهند کرد. حساسیت ویژه هم روی دو دیدار تعیین کننده قهرمان است.
فدراسیون فوتبال در تلاش است تا هرطور شده مقدمات اعزام تیم فوتبال امید به بازی‌های آسیایی هانگژو را فراهم کند.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: مسئولان نگاه‌شان به تنیس را تغییر و اجازه دهند ملی‌پوشان ما به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و من هم حاضرم هزینه‌های بازیکنانم را بدهم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.
درست در روز‌هایی که تیم‌های برتر آسیا که فریب رنکینگ خوش آب و رنگ فیفا را نخورده‌اند و این روز‌ها مشغول بازی در یک‌هشتم نهایی جام جهانی هستند، تیم ملی هم به خانه برگشته و اعضای آن، از بازیکنان تا کادر فنی و مدیریتی و رئیس فدراسیونش، بازی‌ها را از روی کاناپه دنبال می‌کنند و احتمالا تحلیلی هم دارند که الان اگر ما بودیم چنین می‌کردیم و چنان.
تیم ملی در حالی به قطر رفته که هنوز ترانه‌ای برای این بازی‌ها انتخاب نشده و اکثر خوانندگان پیشنهاد همکاری با فدراسیون فوتبال را رد می‌کنند.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
به ورزشگاه که رسیدیم، چند نفری از مسئولان فدراسیون فوتبال آمدند و برای‌مان حرف زدند. یکی از آن‌ها که سمت بالایی داشت، گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم
سرپرست فدراسیون فوتبال از آموزش کار با تکنولوژی ویدئویی برای داوران ایرانی خبر داد.
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ