اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسئول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسوول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
شهر تاشکند در کشور ازبکستان به عنوان میزبان پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان معرفی شد.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
ساره جوانمردی بعد از یک سال دوری از میادین و برخلاف صحبت‌های مطرح شده مبنی بر غیبت در بازی‌های پاراآسیایی، به عنوان ورزشکار و پرچمدار کاروان ورزش ایران حضور خواهد داشت.
ستاره سابق استقلال در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل شارلروا حضور ندارد.
کنفدراسیون والیبال آسیا از علیرضا قریب و 21 داور دیگر برای قضاوت در بازی‌های آسیایی چین دعوت کرد.
افشاریان :بهترین داوری‌ها در 3 هفته پایانی بود
رئیس فدراسیون هندبال به دنبال ابهام در اعزام تیم مردان به بازی‌های آسیایی چین گفت: اگر به این رقابت‌ها نرویم از مدار قهرمانی دور خواهیم شد.
پیام حیدری بعد از قضاوت یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل، این هفته داوری بازی مهم لیگ یک را عهده‌دار شد.
وزیر امور ورزش و جوانان گفت: به جد دنبال این هستیم که ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را کامل کنیم.
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
با برگزاری هشت بازی دیگر ظرف امروز و فردا صورت‌بندی شانزده تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص می‌شود.
پرونده دور دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای باقی مانده بسته شد.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
جدال حساس استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مهدی قایدی برعکس بازی‌های گذشته تیمش، این بار به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی‌های ابتدایی مورد اشتباهات داوری قرار گرفت.
سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، برنامه بازی‌های لیگ برتر مردان در دور رفت را اعلام کرد.
جنجال تمام‌عیار داوری در بازی‌های ملوان و نساجی
عضو تیم ملی جودو گفت: تیم ملی جودو ایران پس از سه سال دوری از رقابتهای بین المللی موفق به کسب مدال برنز مسابقات تیمی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد که این اتفاق کار بسیار بزرگی بود.
ایران بعد از ترکیه و ازبکستان در رده سوم بازی‌های کشورهای اسلامی ایستاد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ