مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیروگفت: برنامه‌های تدوین شده در جلسه‌های تخصصی برای سال آینده بلافاصله بعد از تابستان آماده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
قائم مقام رییس جهاددانشگاهی برنامه های جهاد را در چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در ۱۶ مرداد تشریح کرد.
کردی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در مرداد با قدرت بیشتری ادامه دارد، افزود:در خرداد و تیر با وجود افزایش دما نسبت به سال گذشته شاهد صرفه جویی ۳درصدی مشترکان بخش خانگی بودیم.
برنامه های رئیس جمهور در سفر به اوگاندا
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای برای انتشار جداول خاموشی وجود ندارد و با همکاری مردم می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم، گفت: مشترکان با رعایت بیشتر نه تنها می‌توانند پاداش صرفه جویی بگیرند بلکه پایداری شبکه برق را هم تضمین خواهند کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
باتوجه به آغاز فصل گرما وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه‌ای برای صنایع تنظیم کردند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق صنایع از بروز خاموشی‌های در بخش خانگی جلوگیری کند. عباس اکبری محمدی، معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، نیز در همین زمینه به تابناک گفت: فولاد مبارکه برای تامین برق خود نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی را وارد مدار کرده است تا از این طریق به تامین برق کشور کمک کند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت برنامه های این شرکت را برای تجهیزات و پایداری زیرساخت های ارتباطی اعلام کرد.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.
امیر بیات گفت: توسعه کشتیرانی به طور صرف تنها اقدامی نیست که دردریای خزرمورد توجه است بلکه انجام برنامه‌های راهبردی درخصوص کاهش زمان تخلیه وبارگیری کشتی‌هادرمحدوده بنادر در دستورکار قراردارد
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش برای تأمین طعمه یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
شبکه ورزش با مستند های داغ و دست اول همراه ورزش دوستان و مخاطبان خود  در ایام نوروز خواهد بود.
سرکنسول ایران در شهر حلب سوریه آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در شمال سوریه را در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد.
اگر دولت دست از سر بازار خودرو و خودروسازی بردارد و صرفا نظارت کند، قطعا شرایط سر و سامان پیدا خواهد کرد. دولت صرفا باید اثرگذاریش در حد پایش برنامه‌های خودروسازان باشد نه بیشتر.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش کمیسیون متبوع خود در خصوص بررسی عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را قرائت کرد.
رئیس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان به برنامه های آتی نظامی این کشور اشاره کرد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست در واکنش به اعتقاد برخی کارشناسان و مسئولان جهت لزوم «بازوحشی‌سازی» و «رهاسازی پیروز» گفت: از ابتدا گفته بودیم که حیوانات در شرایط اسارت تقریبا قابل برگرداندن به طبیعت نیستند. ما «پیروز» را حتما به توران انتقال خواهیم داد، اما برنامه‌ای برای رهاسازی او در طبیعت نداریم. ضمن اینکه ما نمی‌خواهیم اعتبار، انرژی و هزینه سازمان را بیش از این برای «پیروز» و حتی شرایط تکثیر صرف کنیم.
دیده شدن ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در حال صرف شام در یک رستوران با مدیران بارسلونا بار دیگر به شایعات درباره انتقال احتمالی او به بلوگرانا دامن زده است.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ