معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
معاون گردشگری کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های معاونت گردشگری جذب گردشگر از طریق تولید محتوا و بازاریابی خارجی است.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
دارپا برنامه جدید «داروهای بیهوشی برای مراقبت از میدان جنگ»(ABC) را اعلام کرد که هدف آن توسعه یک داروی بیهوشی مخصوص میدان جنگ بدون نیاز به آموزش پزشکی خاص یا دستگاه های نظارتی پیچیده است.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت تراکتورسازی ایران، از دو محصول جدید این گروه صنعتی رو نمایی کرد.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در سال جاری ایجاد ۵ شعبه جدید تولید و پخش دارو را در ۵ استان، گسترش شبکه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
معاون وزیر فناوری هند هفته گذشته در مصاحبه‌ای با رویترز گفته بود تسلا در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد یک پایگاه تولیدی در هند جدی است.
نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش برای تأمین طعمه یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد و سه نهاد را به ادعای تامین مالی برنامه تسلیحاتی کره شمالی در فهرست تحریم قرار داد.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
پورشه ویژن ۳۵۷ در تالار درایو گروه فولکس واگن واقع در برلین آلمان، به نمایش گذاشته شده؛ همان‌طور که قابل حدس است، این مفهومی یک پروژه مطالعاتی در زمینه طراحی محسوب می‌شود و پورشه برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
رییس کل بانک مرکزی گفت: در هر حال قرار است ارزهای پرطرفدار باتوجه به ذخایر بسیار خوب عرضه شود و قابل استفاده در بازار باشد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه بازارسازی شرکتهای دانش بنیان و اتصال آنها به کارگزاران از برنامه های ما است، گفت: همچنین توجه جدی به اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان داریم.
شرکت اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید آیفون‌های جدید خود در سال جاری پس از عدم تحقق رشد پیش بینی شده تقاضا متوقف می‌کند.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.
با توجه به سرعت شیوع گونه دلتا، شاید وقت آن باشد ملاحظات بهداشتی سختگیرانه‌ای در تولید سینمایی و تلویزیونی در نظر گرفته شود و دست کم برنامه‌های تلویزیونی که تماشاگر دارند، مجدداً بدون حضور تماشاگر برگزار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ