معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش برای تأمین طعمه یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی جدید که از «شب‌های مافیا» منتشر شده است، جواد خیابانی نیز در این برنامه به چشم می‌خورد.
عضویت در خانه سینما در پی محقق کردن برنامه‌های موجود در اساسنامه انجمن شامل «برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها» بوده است.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
با هدف تأمین برق پایدار در استان تهران برنامه مدیریت بار در بخش اداری پایتخت و دو استان همجوار قم و البرز به صورت گسترده‌تری اجرایی می شود.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت های بالای هفته های آخر لیگ برتر بر برابری همه شرایط و جزئیات برای برگزاری تمامی مسابقات در این هفته ها تاکید کرد.
نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.
وال استریت ژورنال فاش کرد وزارت خزانه داری آمریکا مشغول آماده سازی یک برنامه  جدید است که سرمایه گذاری در بخش های خاصی از کشورهای متخاصم را ممنوع می کند.
وزارت خزانه داری آمریکا دو فرد و سه نهاد را به ادعای تامین مالی برنامه تسلیحاتی کره شمالی در فهرست تحریم قرار داد.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
لیونل مسی و نیمار منتظر تصمیم مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هستند تا در خصوص آینده خود برنامه ریزی کنند.
مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.
برنامه خودروسازی سایپا در جهت افزایش کیفیت محصول/ افزایش ایمنی و کیفیت خودرو با کمک فناوری های جدید
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت برای ایجاد شهرهای پتروشیمیایی و شهرهای مولد کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های اشتغالزایی را در این استان افزایش دهد.
رییس کل بانک مرکزی گفت: در هر حال قرار است ارزهای پرطرفدار باتوجه به ذخایر بسیار خوب عرضه شود و قابل استفاده در بازار باشد.
هیچ‌گاه دیده نشد که هنگام تدوین برنامه بعدی به این پرسش ساده بپردازند که برنامه قبلی چه بود؟ و در عمل چه اندازه اجرا شد؟ و آیا اهداف آن تامین شد یا خیر؟ و اگر نشد، چرا؟ به‌طور کلی هیچ‌گاه برنامه‌های پنج‌ساله توسعه ایران مورد بحث و گفت‌وگوی جدی در عرصه عمومی قرار نگرفت، جز برنامه سوم توسعه که بهترین آن‌ها بود.
رئال مادرید در پست کاسمیرو بازیکنی جذب نخواهد کرد و برنامه این است که در زمستان یک بازیکن در حد و اندازه های هافبک برزیلی جذب شود.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم آبی در همین هفته های ابتدایی از برنامه ریزی سازمان لیگ متعجب شده است و شاید در مصاحبه جدید خود به این موضوع اشاره کند.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ