وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در غیاب محمد کریمی کاپیتان اول طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
نخست‌وزیر ایتالیا بر ضرورت حل و فصل بحران مهاجرت غیرقانونی از طریق همکاری میان کشورها تاکید کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم گفت: برای رفع بی انضباطی‌ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری قوه قضائیه هستیم.
رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم گفت: برای رفع بی انضباطی‌ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری دستگاه قوا هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با افزایش دمای هوا، همکاری ادارات در مدیریت بار افزایش پیدا کرده است، در عین حال پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری تمامی ادارات پایتخت است.
ترسیم صلحی با تم اقتصادی و به صفر رساندن تنش‌های امنیتی، نیازمند ورود با تم تنش‌زدایی و تمرکز بر همکاری‌های اقتصادی است. ما حالا با فضایی مواجه شده‌ایم که در آن همکاری، منافع مشترک اقتصادی، تجارت، افزایش مناسبات دیپلماتیک بر تنش‌های امنیتی اولویت دارد. در این بستر الزامات جدید مطرح است و ضرورت‌های جدید
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی آموزش یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این فدراسیون است، گفت: تمام مربیان نیازمند دانش افزایی هستند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی آموزش یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این فدراسیون است، گفت: تمام مربیان نیازمند دانش افزایی هستند.
مشهد ـ در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد آزاد شدند.
پژوهشگر حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خارجی هر کشور، ادامه سیاست‌های داخلی آن کشور است. یعنی اگر سیاست‌های داخلی با منطق، مدارا و دید مشارکت و همکاری عموم مردم شکل گیرد، به استحکام وحدت ملی و انسجام داخلی می‌انجامد و این اجماع ملی باعث می‌شود فشارهای خارجی بی‌تاثیر، کاسته یا متوقف شوند. از این رو معتقدم شیوه رفتار و برخورد دولت با معترضان نیازمند بازنگری است.
اوجی گفت: در هیچ کشوری مصرف بخش خانگی ، تجاری و صنایع غیر عمده به ۶۳۰ میلیون متر مکعب نمی رسد،ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این ۶۳۰ میلیون متر مکعب اسراف می‌شود.
به سرانجام نرسیدن پرونده هسته‌ای، تشدید تنش‌ها با غرب بر سر مساله همکاری با روسیه و افزایش قابل توجه فشار‌های حقوق بشری علیه ایران، تهران را در وضعیت سختی در حوزه سیاست خارجی قرار داده است.
وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر، گفت: توسعه در صنعت خودرو و ایران‌خودرو نیازمند افکار و ایده‌های خلاقانه‌ نخبگان علمی و دانشگاهی است که باید با حمایت، برای به‌کارگیری این ظرفیت‌ها در داخل مرزهای کشور همت گماشت.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
شهریار مغانلو موفق شد در دقیقه ٢٣ اولین گل فصلش را در مصاف با ذوب‌آهن روی پاس بلند نیازمند در ورزشگاه فولادشهر ثبت کند.
شاهرود- فرمانده حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایمن سازی محدوده عبور یوز یعنی حدود ۲۵ کیلومتر به همه لحاظ نیازمند اعتبار است، گفت: ارگان‌ها و مسئولان مربوطه نیز باید در این طرح مشارکت کنند.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
تبریز- مشاور وزیر جهادکشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: اجرای برنامه تحول کشاورزی نیازمند همکاری تمام ارگان ها است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ