سرکنسول ایران در شهر حلب سوریه آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در شمال سوریه را در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
قائم مقام رییس جهاددانشگاهی برنامه های جهاد را در چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در ۱۶ مرداد تشریح کرد.
برنامه های رئیس جمهور در سفر به اوگاندا
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت برنامه های این شرکت را برای تجهیزات و پایداری زیرساخت های ارتباطی اعلام کرد.
تیم امید که چند روزی است، برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر رضا عنایتی در کمپ تیم های ملی آغاز کرده امروز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی می رود.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش برای تأمین طعمه یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
شبکه ورزش با مستند های داغ و دست اول همراه ورزش دوستان و مخاطبان خود  در ایام نوروز خواهد بود.
گمرک ایران با هوشمندسازی و اعمال کنترل های هوشمندانه به سمت تسهیل و تسریع در تشریفات گمرکی و افزایس سرعت در ارائه خدمات گمرکی گام بر می دارد.
نخست وزیر عراق برنامه سفر آتی خود به امارات را تشریح کرد.
رئیس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان به برنامه های آتی نظامی این کشور اشاره کرد.
شهردار کی یف از احتمال بهبود نسبی وضعیت تامین برق در این شهر خبر داد.
قم- وزیر جهاد کشاورزی تامین غذای با کیفیت، سالم و ارزان با تکیه بر تولید داخل را از برنامه های این وزارتخانه برشمرد.
رییس کل بانک مرکزی گفت: در هر حال قرار است ارزهای پرطرفدار باتوجه به ذخایر بسیار خوب عرضه شود و قابل استفاده در بازار باشد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برپایی غرفه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر باموضوع استکبارستیزی و معترضین سیاست‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان اجرا می شود.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیروگفت: برنامه‌های تدوین شده در جلسه‌های تخصصی برای سال آینده بلافاصله بعد از تابستان آماده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش متخصصان امر، گمرک جمهوری اسلامی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش متخصصان امر، گمرک جمهوری اسلامی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه حوزه آسیبهای اجتماعی حوزه ای کاملا تخصصی است و مربوط به حوزه امدادی نمی شود، گفت: خلائی در برنامه ریزی در سه سطح پیشگیری از آسیبها نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ