دیده شدن ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در حال صرف شام در یک رستوران با مدیران بارسلونا بار دیگر به شایعات درباره انتقال احتمالی او به بلوگرانا دامن زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر هافبک برزیلی‌اش اندرسون تالیسکا را به بارسلونا پیشنهاد داده و ژاوی از مدیریت بارسا خواسته این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند.
رونالدو آرائوخو، کاپیتان جوان بارسلونا، پیروزی بی حرف و حدیث مقابل رئال را نشانه قدرت تیمش دانست.
با توجه به محروم شدن چند بازیکن عربستانی از جمله النصر از ثبت خریدهای جدیدشان، بارسلونا به استفاده از مارسلو بروزوویچ تا زمان برطرف شدن محرومیت باشگاه عربستانی امیدوار شده است.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، می‎گوید صحبت‌هایی که درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرده شوخی بوده است.
با اعلام جانلوکا دی مارتزیو، مارسلو بروزوویچ که از بارسا پیشنهاد داشت، به النصر پاسخ مثبت داد و انتقالش قطعی شده است.
با اعلام جانلوکا دی مارتزیو، مارسلو بروزوویچ که از بارسا پیشنهاد داشت، به النصر پاسخ مثبت داد و انتقالش قطعی شده است.
بارسا همراه رئال، اتلتیکو و سوسیداد راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. ویارئال و رئال‌بتیس در لیگ اروپا و اوساسونا در لیگ کنفرانس اروپا شرکت می‌کنند. الچه, اسپانیول و رئال‌وایادولید(تیم تحت مالکیت رونالدو نازاریو) سقوط کردند
یامال در 15 سالگی برای تیم اصلی بارسا بازی کرد، اما ستاره‌های بزرگ فوتبال در این سن کم کجا بودند؟ آیا مسی و رونالدو به گرد پای یامال می‌رسند؟
حرف‌های ستاره این روزهای فوتسال ایران حتی برای فوتبالی‌ها هم شنیدن دارد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر پیشنهادی رسمی به سرخیو بوسکتس، ستاره بارسا، ارائه کرده است.
اخراج رونالدو آرائوخو در نیمه دوم بازی بارسا و والنسیا باعث شد بلوگرانا حدود نیم ساعت پایانی این دیدار را 10 نفره دنبال کند.
مدیران النصر خوشبین هستند با ارائه پیشنهادی با دستمزد 18 میلیون یورو خالص در سال، سرخیو بوسکتس را به خدمت بگیرند و او هم‌تیمی رونالدو شود.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
با مشخص شدن دیدار منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ اروپا واکنش‌های زیادی به خداحافظی اخیر جرارد پیکه از بارسا و حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد ابراز شده است.
کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره های منچستریونایتد، در لیگ اروپا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.
ژاوی هرناندز در واکنش به برخورد به منچستریونایتد در پلی آف لیگ اروپا بار دیگر به بدشانسی بارسا اشاره کرد و گفت که یونایتد تنها رونالدو نیست و چالش بزرگی پیش رو خواهند داشت.
کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره های منچستریونایتد، در لیگ اروپا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.
قرعه کشی پلی‌آف لیگ اروپا امروز به انجام رسید و در حساس ترین بازی بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت. رویارویی مجدد کریستیانو رونالدو با بارسا قطعا جذاب خواهد بود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسا را به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسا را به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.
بحث تلاش آرسنال برای جذب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در طول سال‌های اخیر بارها مطرح شده است.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ