کردی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در مرداد با قدرت بیشتری ادامه دارد، افزود:در خرداد و تیر با وجود افزایش دما نسبت به سال گذشته شاهد صرفه جویی ۳درصدی مشترکان بخش خانگی بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پیش‌ثبت‌نام ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پنجمین روز ‌پیش‌ثبت‌نام‌ها خبر داد.
در این گزارش همچنین به افزایش ۶۰۰۰ درصدی کاربران ایرانی سرویس VPN پروتون در سال گذشته میلادی اشاره شده است.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مفتخریم که بگوییم ۹۹ درصد اراضی ملی کشور حدنگاری شده است
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
مردم ترکیه همواره در انتخابات مشارکت بالایی داشته‌اند به طوری که میزان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۴ میلادی ۷۴.۱ درصد و انتخابات همزمان مجلس و ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی نیز ۸۶.۲ درصد بود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ درصد از آمار ثبت اختراع متعلق به زنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی این است که زنان نمونه را معرفی کند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی می گوید نزدیک به 70 درصد مردم کم تحرکی دارند که حتی از کرونا هم خطرناک تر است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۶ درصد از ساختمان‌های این سازمان ملکی است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هیچ واحد ثبتی در ساختمان استیجاری مستقر نباشد.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است که نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم.
مطابق آمار ثبت شده در ۹ ماهه سال جاری پروازهای خارجی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
فاطمی امین گفت: مجموع واردات امسال کشور کمتر از ۵۵ میلیارد دلار خواهد بود و اگر برای قاچاق و ... نیز ۲۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم به حدود ۷۵ میلیارد دلار خواهد رسید که این بدان معناست که تراز کشور پنج میلیارد دلار مثبت است.
فاطمی امین گفت: مجموع واردات امسال کشور کمتر از ۵۵ میلیارد دلار خواهد بود و اگر برای قاچاق و ... نیز ۲۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم به حدود ۷۵ میلیارد دلار خواهد رسید که این بدان معناست که تراز کشور پنج میلیارد دلار مثبت است.
بجنورد- رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت کار گفت: تاکنون دستگاه‌ها ۷۰۰ هزار شغل را در رصد ثبت کرده اند که ۳۰۰ هزار مورد در مرحله تلفنی صحت سنجی شده و از این مقدار ۷۰ درصد تأیید شده است.
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه از ضرر ده بودن ۶۰ درصد دفاتر اسناد رسمی در کشور خبرداد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت هر دو روز ۳ فوتی در تصادفات تهران خبر داد و گفت: فوت عابران پیاده ۶ درصد افزایش داشته است.
در پایان شش ماه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ثبت نام در سامانه سجام با رشد ۱۱۰ درصد مواجه شد.
معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: انجام کامل و به‌موقع تعمیرات نیروگاهی، موجب شد بالای ۹۸ درصد آمادگی نیروگاه‌ها را در زمان پیک تابستان امسال داشته باشیم.
اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تاکنون ۹۹ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس اردبیل ثبت نام کرده‌اند و یک درصد باقیمانده هم در حال تکمیل فرایند ثبت نام هستند.
شیراز - مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت: آمار ازدواج در مقایسه با ۴ ماه اول سال گذشته یک و ۳ دهم درصد کاهش و آمار طلاق ۷ و شش دهم درصد در استان فارس افزایش یافته است.
با وجود تنش بین آنکارا و بغداد در پی حمله اخیر به دهوک، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در واکنش به تحولات اخیر عراق، از همه طرف ها در این کشور خواست خویشتندار باشند.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ