رئیس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان به برنامه های آتی نظامی این کشور اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت به دلیل درگیر بودن با بحران‌های خودساخته در جامعه، فاقد فرصت و ظرفیت کافی برای پایش دقیق این موج مهاجرت است. در نتیجه، کار مدیریت این بحران‌ها اغلب به نیرو‌های امنیتی سپرده می‌شود که از درون آن اتفاقاتی رقم می‌خورد که به‌نوعی می‌توان آن را تهدید بالقوه اجتماعی دانست. مهاجرین افغان برای کشور ما تهدید به حساب نمی‌آیند؛ اما اگر بدون برنامه‌ای مدون به حال خود رها شوند و فقط به کنترل و نظارت امنیتی اکتفا شود، پیامد‌های آتی آن بسیار خطرناک خواهد بود...
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
قائم مقام رییس جهاددانشگاهی برنامه های جهاد را در چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد در ۱۶ مرداد تشریح کرد.
برنامه های رئیس جمهور در سفر به اوگاندا
سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تشریح برنامه های آتی این تیم گفت: نامه نگاری با باشگاه‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن لژیونرهایمان انجام داده‌ایم.
سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران با تشریح برنامه های آتی این تیم گفت: نامه نگاری با باشگاه‌های اروپایی برای در اختیار گرفتن لژیونرهایمان انجام داده‌ایم.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعاى ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده و اکثرا در هفته‌های آتی اجرا دارند و این مسئله نشان داد موضوع مطرح شده جوسازی رسانه‌ای است و برای این افراد زمان‌بندی فروش بلیط انجام شده است.
نساجی با 26 امتیاز از 30 بازی و با عنوان سیزدهمی در فصل جاری به کار خود پایان داد و می تواند در فصل آتی هم برای حضور در بازی های لیگ برتر برنامه ریزی کند.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور جواد نصیری برگزار و در خصوص برنامه‌های آتی تصمیم گیری شد.
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور جواد نصیری برگزار و در خصوص برنامه‌های آتی تصمیم گیری شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
میخائیل اولیانوف درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران گفت: متأسفانه مواردی مانند درز اطلاعات حساس به رسانه‌ها غیر معمول نیست. این عمدتاً به دلایل سیاسی قابل درک برای پیچیده کردن اوضاع پیرامون ایران و برنامه هسته‌ای آن انجام می‌شود؛ بنابراین، اکنون، منابع بلومبرگ تصمیم گرفته‌اند در آستانه نشست آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را گرم کنند. یا شاید علاوه بر این، لغو برنامه‌های مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای سفر به تهران در دستور کارشان است.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اعلام فهرست نهایی ۱۶ بازیکن اعزامی به تایلند،برنامه های آتی این تیم را هم تشریح کرد.
نخست وزیر عراق برنامه سفر آتی خود به امارات را تشریح کرد.
نخست وزیر عراق برنامه سفر آتی خود به امارات را تشریح کرد.
رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.
معاون سیاسی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آقای لاریجانی با توجه به رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آتی خواهد داشت؟ گفت: لاریجانی سرمایه اصلی نظام است. پیش از اینکه آقای لاریجانی بخواهد به صحنه بیاید یا نیاید، نیاز جریان انقلابی و شرایط کشور حضور وی در انتخابات است
به گفته سخنگوی صنعت آب، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت بارشی پاییز و زمستان آتی، احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست و همین امر بعد از دوسال خشک متوالی و کاهش ذخایر آبی کشور باعث حساسیت بیشتر در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف شده است؛ بنابراین مشارکت جدی بخش‌های مختلف مصرف در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف جلب شده است.
مسئول برنامه جهانی غذا در هایتی می گوید که این کشور با وضعیت اضطراری انسانی و تورم بالا به دلیل ناامنی مواجه است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر به برنامه های آتی طرفداران صدر پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ