سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش کمیسیون متبوع خود در خصوص بررسی عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
گردشگری مذهبی و زیارتی بخش قابل توجهی از سفرهای افراد را شامل می‌شود که البته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وزیر جهاد کشاورزی در نخستین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: ۴۶ درصد از مطالبات گندم کاران پرداخت شده و قرار است بخش قابل توجهی دیگر تا پایان مرداد نیز پرداخت شود.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می‌گوید که اوکراین در ضدحملاتش علیه روسیه، بخش قابل توجهی از نیروهای خود را از دست داده است.
رئیس جامعه المصطفی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دانش پژوهان خواهران هستند، تاکید کرد: نزدیک ۴۰ درصد از دانش پژوهان داخل و خارج، خواهر هستند. در خارج از کشور هم مراکز متعددی داریم که اهل سنت در آن حضور دارند. در کابل بیش از ۵۰ درصد دانش پژوهان از تاجیک و ... اهل تسنن هستند.
به دنبال کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در شهر‌های اطراف از جمله پرند دچار افت تا ۳۰ درصد شده و در بسیاری موارد به محدوده ۹۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین با وام ۶۴۰ میلیون تومانی اوراق می‌توان بخش قابل توجهی از هزینه خرید مسکن در شهر جدید پرند را تامین کرد، منوط به اینکه آپارتمان مورد نظر دارای سند باشد.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
انتقال احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بازهم بخش قابل توجهی از صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا را شامل می شود.
مجری قانون بی جهت خود را در مقابل بخش قابل توجهی از مردم که به هر جهت روزه نمی‌گیرند، اما روزه خوار هم نیستند قرار می‌دهد و رفتار معمولی و روزمره کسانی که روزه نیستند را جرم تلقی می‌کند.
اینکه نفت ملی نباشد و بخش قابل توجهی از منافع آن را بیگانگان تصاحب کنند، برای ملت چه تفاوتی دارد با اینکه نفت ملی شده باشد، اما منافع آن به دلیل بی‌تدبیری یا سوءتدبیر و سوءاستفاده، به عده‌ای محدود و خاص تعلق گیرد و توسط آن‌ها به همان کشور‌های قدرتمند انتقال یابد؟
اگر نگاهی به ردیف‌های بودجه بی اندازید به راحتی متوجه خواهید شد که این بودجه به هیچ عنوان در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم نیست. زیرا بخش عمده هزینه‌ها در نقاطی است که نه تنها در راستای تولید و اشتغال نیست بلکه هیچ ارتباطی هم به معیشت مردم ندارد. این بودجه از دو طریق عملا یک مانع بزرگ در برابر پیشرفت کشور است.
"بانک ایران‌زمین" در سال گذشته تسهیلات قابل توجهی را برای حمایت از بخش تولید و کسب وکار‌های کوچک و بزرگ اختصاص داد تا از این طریق به توسعه و رونق اقتصادی کشور کمک کند.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از ایمن‌سازی بخش قابل توجهی از گودهای رها شده در این منطقه با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.
بعد از ساعت ۱۴ و بعد از خروج بخش قابل توجهی از دانشجویان از تجمع اولیه، هسته مرکزی تجمع که بالغ بر ۳۰ نفر بودند محل تجمع خود را از مقابل سلف سرویس به ورودی اصلی پردیس دانشگاه منتقل نموده و تا ساعت ۱۷ به تجمع خود در همان محل ادامه دادند که در این مدت، بلوار مشرف به ورودی دانشگاه با هدف عدم تردد شهروندان و کاهش خطرات احتمالی توسط نیروی انتظامی مسدود گردیده بود.
آیا این زنان نمی‌دانند که برای بسیاری از مردان، زنان ولگرد و بدحجابی که برای جلب نظر دیگران دست به اقدامات و رفتارهای نامتعارف می‌زنند، حکم دستمال کاغذی‌های یکبار مصرفی را دارد که نمی‌توانند مدت زیادی همراه آنها باشند و سرانجام دور انداخته می‌شوند؟
طبق گزارش بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» برلین به طور قابل توجهی از الزامات ناتو در حفظ ذخایر برای حداقل ۳۰ روز جنگ عقب است. گفته شده که این مشکل سال‌هاست شناسایی شده، زیرا مانور‌های نظامی دچار کمبود ذخایر بوده‌اند. این کمبود از زمان آغاز ارسال سلاح از سوی آلمان به همراه بسیاری دیگر از کشور‌های غربی به اوکراین تشدید شده است.
دادستان کل کشور، با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ، گفت: بخش قابل توجهی از امنیت کشور مرهون نیروی انتظامی است.
بر اساس آمار‌ها روزانه مساحت قابل توجهی از جنگل‌های کشورمان کم می‌شود که بخش عمده‌ای از کاهش این مقدار از جنگل به خاطر قاچاق چوب توسط چوب خوار‌های قاچاقچی که همانند کرم‌های چوب خوار به جان جنگل افتاده اند رخ داده است.
اهواز- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بخش قابل توجهی از دستگاه‌های سرمایشی و کولرهایی که در سازمان اموال تملیکی وجود داشت برای نیاز مردم استان خوزستان تخصیص پیدا کرد.
فاطمی امین وزیر صمت در نشست خبری گفت: بخش قابل توجهی از تخلفات اعلام شده درمورد فولاد مبارکه واقعیت ندارد.
فاطمی امین درباره تخلفات فولاد مبارکه گفت: بخش قابل توجهی از چیز‌هایی که عنوان شده، تخلف نیست. اما باید منتظر نظر قوه قضاییه باشیم.
معاون قضائی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد.
بخش قابل توجهی از نشست خبری جواد نکونام بعد از با صنعت نفت به انتقاد از داور بازی اختصاص داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ