سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال بدون توجه به اینکه دوران محرومیتش را پشت سر می‌گذارد، دقایقی پس از پایان سوت دیدار استقلال و آلومینیوم نقش اول یک جنجال دیگر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- بر اساس مشاهدات محلی یک قلاده یوزپلنگ آسیایی در زیستگاه‌های آزاد اطراف توران مشاهده شده است که فعلا تحت نظر و رصد محیط‌بان‌ها قرار دارد.
طبق مشاهدات محققان در این سلسله آزمایش‌ها،‌ موش‌هایی که نسخه‌ای از ژن Igf2 را از پدرشان به ارث نبرده بودند، در بدو تولد اندازه‌ای کوچک‌تر داشتند. با استناد به این مشاهدات،‌ می‌توان توضیحی برای برخی اختلالات رشد در جنین‌ انسان یافت.
مشاهدات نپتون در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ انجام شد. از آنجایی که نپتون بسیار دور است، تمایل دارد کمی نادیده گرفته شود. احتمالاً به دیدن تصاویر گرفته شده توسط وویجر ۲ هنگام عبور از ۱۹۸۹ عادت کرده اید. مشاهدات جیمزوب برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال، نگاهی جدید به حلقه‌های زیبای غول یخی انداخت.
مشاهدات میدانی در بورس لوازم‌خانگی تهران نشان می‌دهد که انواع برندهای خارجی به‌صورت کاملاً آشکار در مغازه‌ها به فروش می‌رسد و این در حالی است که مدتهاست واردات لوازم‌خانگی به کشور ممنوع است.
محققان می‌نویسند: مشاهدات این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه چت جی‌پی‌تی به جای اینکه بتواند واقعا بامزه باشد، یک الگوی شوخی خاص را یاد گرفته است.
مشاهدات اولیه نشان می‌داد که مقتول با ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده به طوری که مغز او متلاشی شده بود.
طبق مشاهدات نمونه خاک ماه که کاوشگر چینی جمع آوری کرده، احتمالا آب تا همین اواخر یک ماده گسترده در سیاره بوده است.
سیستم هوشمند مشاهدات ماهواره ای (سهم)، محدوده های شناسایی شده با احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۲ الی ۲۴ فروردین را در شکل فوق مشخص کرده است.
مشاهدات حاکی از آن است که قیمت پیاز در مغازه ها با روندی مانند هفته‌های قبل بدون تغییر چندانی باقی مانده است. در میادین نیز مانند هفته های قبل با قیمت هرکیلو ۱۴تا ۱۵ هزارتومان عرضه می‌شود.
مشاهدات عینی حاکی است که در برخی مناطق شمال تهران، ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش از ساعت ۸ صبح امروز شروع به کار کردند در حالیکه بارش برف از نیمه‌های شب آغاز شده بود.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک سرمایه در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که شعب این بانک تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرط مسدود شدن ۲۰ درصد از مبلغ وام قبل از واریز در قالب سپرده، تسهیلات پرداخت می‌کنند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مشاهدات ما نشان می‌دهد حضور دانش آموزان در پژوهشگاه رویان و بازدید از فعالیت‌های این پژوهشگاه، به‌اندازه ماه‌ها آموزش کلاسی اثرگذاری دارد.
مشاهدات حاکی از آن است که بازار گوشت قرمز هفته خود را بدون افزایش یا کاهش شروع کرده است.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ تازه کامل کاهشی شده و حتی در برخی مغازه‌ها کمتر از نرخ مصوب نیز عرضه می‌شود.
مشاهدات میدانی در سطح معابر اصلی پایتخت حکایت از وضعیت طبیعی شهر و تردد معمول شهروندان و فعالیت مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دارد.
مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تا کنون بیش از ۱۵ نفر زخمی شده اند و شاهدان عینی هم گفتند ۱۹ نفر کشته شده اند ولی آمار رسمی تا کنون در این زمینه منتشر نشده است.
بر اساس مشاهدات در این درگیری‌ها حداقل ۲۰ نفر توسط نهاد‌های امنیتی بازداشت شدند.
خرم‌آباد- مشاهدات میدانی خبرنگار مهر از وضعیت آزادراه اراک به خرم‌آباد طی شب گذشته نشان‌دهنده حجم ترافیک پشت عوارضی این آزادراه است که بخشی از آن به افزایش تردد زائران اربعین برمی‌گردد.
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
مشاهدات علاقه‌مندان به خرید بلیت‌های بازی ایران در جام جهانی نشان می‌دهد خرید بلیت از سایت فدراسیون ممکن شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ