مشاهدات عینی حاکی است که در برخی مناطق شمال تهران، ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش از ساعت ۸ صبح امروز شروع به کار کردند در حالیکه بارش برف از نیمه‌های شب آغاز شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
اهواز- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: تأخیر در راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین تضییع حقوق بیت المال است.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
نزدیک به 10 تیم لیگ برتری خواستار تعویق مسابقات و تأخیر هفته نخست لیگ بوده اند.
پس از حمله پهپادی اوکراین به شبه جزیره کریمه، حرکت قطارها در این منطقه با تأخیر مواجه شده است.
همه دستگاه هایِ صادرکننده مجوز،طبق قانون تسهیل صدورمجوزهای کسب و کارباید تا آخر شهریور به درگاه ملی مجوزها،متصل می‌شدند، اماسازمان شیلات بطور کامل مجوزهای خود رابه این درگاه متصل نکرده است
پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت ۲۴ دیشب انجام شود با یک ساعت تاخیر ودر ساعت یک بامداد مسافرگیری کرد.
رئیس بنیادملی گندمکاران و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با ارائه توضیحاتی درباره علت تأخیر در اعلام قیمت تضمینی خریدگندم اعلام کردند هنوزجلسه ای برای تعیین قیمت تضمینی خریدگندم تشکیل نشده است.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان قرائت شد.
اعضای کمیسیون آموزش مجلس در اولین نشست خود در سال ۱۴۰۲، علل تأخیر در پرداخت حقوق و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را با حضور مسئولان سازمان برنامه و آموزش و پرورش بررسی می‌کنند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه‌وبودجه درباره علت تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان توضیحاتی ارائه داد.
از آغاز ماجرای عفو رهبری برای بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر زمزمه‌هایی از شمول عفو رهبری برای دانشجویان به گوش رسید و حتی براین موضوع تاکید شد. با این حال خبری از دانشجویان و دانشگاه‌ها در این خصوص منتشر نشد
تمامی پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی به علت مه‌گرفتگی و کاهش دید با تاخیر انجام می‌شود.
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
دیدار تیم های ملوان و نفت مسجدسلیمان با تأخیر دو ساعته و در استادیوم سیروس قایقران انزلی برگزار می شود.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
با پیگیری‌های باشگاه پیکان ویزای کار تمیروف به تازگی صادر شده، اما مدیران این باشگاه هنوز موفق به دریافت بلیت برای بازگشت وی به تهران نشده‌اند.
مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با تأخیری یک ساعته در انتخابات فدراسیون حضور پیدا کرد.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
مسافران پرواز تهران به نجف یک شرکت هواپیمایی حدود ۱۲ ساعت است که در فرودگاه امام خمینی (ره) معطلند و هیچ فردی از دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام، پاسخگو نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ