مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تا کنون بیش از ۱۵ نفر زخمی شده اند و شاهدان عینی هم گفتند ۱۹ نفر کشته شده اند ولی آمار رسمی تا کنون در این زمینه منتشر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
خبرگزاری آسوشیتدپرس از ثبت رکوردی جدید در آمار کشتار جمعی در آمریکا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ خبر داد.
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته ۵۱۷ هزار و ۷۷۳ جلسه دادرسی به صورت الکترونیک برگزار شده است.
در سال گذشته خبرگزاری مهر درباره آثاری از وجود حوضچه‌هایی متعلق به دوران مهرپرستی در دستکند زیرزمینی بوئین میاندشت نوشت و اعلام کرد که تعیین قدمت آن نیازمند بررسی‌های باستان شناسی است.
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
زهرا قنبری، خانم گل لیگ فوتبال زنان در گفت و گو با "ورزش سه" اعتراضات خود را نسبت به نحوه برگزاری لیگ و انصراف تیم‌ها در برخی از مسابقات مطرح کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که از هر ۴ کودک مهاجر در سوئد، یک نفر به دلیل رنگ پوست، ملیت یا دین والدین خود مورد آزار و اذیت نژادی یا تعرض قرار گرفته است.
خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که از هر ۴ کودک مهاجر در سوئد، یک نفر به دلیل رنگ پوست، ملیت یا مذهب والدین خود مورد آزار و اذیت نژادی یا تعرض قرار گرفته است.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
با اینکه جداول مربوط به تخصیص بودجه بندی الف تبصره ۱۸ درباره اشتغالزایی در رسانه‌ها منتشر شده و حاکی از عملکرد صفر دولت در تخصیص این بودجه است، اما خبرگزاری دولتی ایرنا متأسفانه با ادبیات توهین آمیز علیه مجلس شورای اسلامی، در اقدامی سوال برانگیز برای دومین بار طی روز‌های اخیر، آمار تخصیص بودجه اشتغال سال ۱۴۰۰ را به عنوان عملکرد سال جاری منتشر کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذر ماه در حال انجام است.
در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده و طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص گردید فرد به پایین پرتاب شده است.
طبق اعلام کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی چند سال گذشته سه نفر در محل ساخت ورزشگاه‌های کشور میزبان جام جهانی قطر در ساعات کاری جان خود را از دست داده‌اند.
در میان دستگیر شده برخی کارمندان دستگاه‌های دولت نیز دیده می‌شوند که آمار آن‌ها نیز حدود ۲ درصد از کل جمعیت بازداشت شده‌ها تخمین زده شده است.
انگار برخی در خبرگزاری ایرنا برای رسیدن به مقاصدشان دست به هر نوع تخریبی آن هم با نمودار‌هایی از آمار و ارقامی ساختگی می‌زنند.
مدیرعامل خبرگزاری دولت (ایرنا)، اشتباه این خبرگزاری در ارائه آمار مربوط به جهش سرمایه گذاری در دولت رئیسی را پذیرفت.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
دتوزیع یکی از نمادهای دارویی بود که بعد از اعلام افزایش قیمت داروها سبزپوش شد و در روز معاملاتی گذشته نیز حجم مشکوکی را خورد. وضعیت دتوزیع در روزهای آینده بورس احتمالا به چه صورت خواهد بود؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استفاده کودکان از اینترنت در زمان برگزاری کلاس های غیرحضوری، گفت: کودک با کنجکاوی به تمام سایت‌ها و پیج‌های مستهجن سرکشی کرد و روح و روان او از این قضیه آسیب دید و در نتیجه باعث افزایش آمار پرونده‌های جرایم کودکان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ