طبق مشاهدات نمونه خاک ماه که کاوشگر چینی جمع آوری کرده، احتمالا آب تا همین اواخر یک ماده گسترده در سیاره بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحقیق جدید نشان می دهد با اندازه گیری گلبول های سفید در بزاق به وسیله یک دهانشویه طی ۳۰ ثانیه می توان علائم هشداردهنده بیماری قلبی را در افراد جوان و سالم ردیابی کرد.
فیزیکدانان می‌گویند اختلاف پیش‌بینی‌های مدل استاندارد با آزمایش‌های حرکت میون می‌تواند نشانه‌ای از وجود نیروی بنیادی ناشناخته‌ای در فیزیک باشد.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
در لباس جدید تیم فوتبال پرسپولیس از نشانه های تاریخی استفاده شده است.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
بررسی ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده جدید به نام اجاره اشتراکی در پیاتخت به وجود آمده است.
گزارش های مطبوعاتی از اروپا و قطر نشان می دهد که مالکیت منچستر یونایتد به شیخ جاسم بن حمد واگذار شده است.
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
ستاره های بایرن با یک هواپیمای جدید به منچستر خواهند رفت.
رئیس جمهور گفت: نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت آشکار شده است.
اوموآموآ در ابتدا به عنوان یک سیارک در نظر گرفته شد، زیرا هیچ نشانه‌ای را از جرقه زدن و درخشش معمول دنباله‌دار‌ها به نمایش نمی‌گذاشت. ستاره‌های دنباله‌دار وقتی با نور خورشید گرم می‌شوند، فواره‌هایی از بخار، دی‌اکسید کربن و غبار ساطع می‌کنند که دنباله‌های درخشان را به همراه دارند، اما هیچ نشانه‌ای از گاز یا گرد و غبار در اطراف این جرم جدید وجود نداشت.
فصل آنفولانزا هنوز تمام نشده و در ماه های آخر سال به دلیل سرد و گرم شدن هوا، معمولا آمار این بیماری ویروسی بیشتر می شود. در این شرایط، مهم است که بدانید ویروس آنفلوانزا چه کاری می تواند با بدن شما انجام دهد و چگونه می توانید عفونت را تشخیص دهید.
یک مطالعه جدید اطلاعات نگران کننده‌ای را در مورد ارتباط بین پره اکلامپسی عارضه بارداری و حمله قلبی در آینده، حتی در زنان جوان تر، نشان می‌دهد.
عربستان سعودی به تحولات سرزمین های اشغالی و نیز هتاکی به قرآن کریم در کشورهای اروپایی واکنش نشان داد.
نشانه‌های سویه XBB تفاوت زیادی با گونه‌های قبلی امیکرون ندارد یعنی همان نشانه‌های سویه‌های قبلی مانند تنگی نفس، سنگینی سینه، بدن درد، سردرد، احساس کلافگی، تب و لرز و در مواردی هم اسهال و استفراغ دراین سویه دیده می‌شود.
پژوهشگران دریافتند که موش ها پس از نیش پشه های ناقل ویروس چائویانگ-زیکا یک واکنش ایمنی محافظتی نشان داده و در نتیجه پادتن هایی ایجاد شد که بیش از پنج ماه دوام آوردند.
محمد تقی فاضل میبدی گفت: تعدادی از روحانیونی که به هرحال در جامعه شناخته‌شده‌اند، با افراط و تفریط‌هایی که لازم نیستند، باعث می‌شوند مردم، مخصوصا نسل‌هایی که دو یا سه‌دهه بعد از سال ۵۸ به دنیا آمده‌اند، ضدیت با روحانیت را نشانه‌ای بارز از آزادی‌خواهی بدانند و بر همین اساس فکر کنند بدرفتاری با روحانیون اشکالی ندارد.‌
رسانه های صهیونیستی نتایج یک نظرسنجی جدید از شهرک نشینان اشغالگر نشان می دهد که آنها معتقدند اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تا ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت.
این جامعه شناس تاکید دارد: دوران دنباله روی نسل‌ها گذشته بلکه امروز نسل جدید پیشرو شده است. نسل جدید در شرایط کنونی بر این باور است که هر رسمی را می‌توان تغییر داد. این اتفاق بزرگی است که در نسل جدید رخ داده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه وزارت دفاع آمریکا با استفاده از بات‌ها و ربات‌ها و ایجاد شخصیت‌های جعلی در فضای مجازی، فضای فکری و روانی مردم ایران را دستکاری می‌کند.
سازمان فضایی ملی چین(CNSA) داده های جدیدی از مدارگرد مریخی «تیان ون یک» و کاوشگر ژورونگ منتشر کرده که نشان می دهد در دوران باستان اقیانوسی از آب در سیاره وجود داشته است.
تحقیقی جدید نشان می دهد مریخ کاملاً به رنگ سرخ نیست. بیشتر اوقات از این جسم آسمانی به عنوان سیاره سرخ نام برده می شود و به همین دلیل تصور می شود آنجا صخره های قرمز رنگ وجود دارد.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».
تحقیقی جدید به رهبری یک محقق ایرانی نشان می دهد با افزودن ماده ای از پوسته های دور ریز میگو می توان سیمانی قدرتمندتر ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ