مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ تازه کامل کاهشی شده و حتی در برخی مغازه‌ها کمتر از نرخ مصوب نیز عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم مرغ را ریزشی کرده است اما همچنان قیمت مرغ بالا است.
اینکه خورشت فسنجان را چه سبکی بپزیم یا چه طعمی به خودمان ربط دارد! اما حتما بپزیم! حتما بخوریم و لذتش را هم حتما خواهیم برد! هرچند در گرانی این روز‌های گردو ممکن است در سبد ماهانه غذایی گنجانده نشود، ولی سالی چند بار خوردنش از واجبات است! حالا چطور؟!
با وجود صادرات، تخم مرغ در بازار همچنان ارزان و کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رود.
مرغی را بخرید که وزن آن حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم باشد، زیرا این مرغ در بهترین وضعیت سلامت قرار دارد. از خرید مرغ‌های زیر وزن ۷۰۰ تا ۸۰۰ گرم اجتناب کنید، زیرا این مرغ‌ها بیمار بوده و به علت احتمال اختلال در رشد و ساختمان عضلانی نارس، قابل مصرف نیستند.
دو فروشنده مرغ در فضای مجازی به دلیل گران‌فروشی ۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند.
گفته می‌شد سرمربی استقلال که در خط دفاع موفق به جذب نفرات مورد نظرش را نشد، با توصیه دستیارانش از موضع خود درباره غلامی کوتاه آمد.
پویان‌فر در توییتی نوشت: آقای رئیس‌جمهور، آقای معاون اول! مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومان. خداقوت!
رفاه عمومی تا چه حد محقق شده؟ تصمیمات دولت‌ها تا چه حد این رفاه عمومی را پشتیبانی کرده است؟ این‌ها سوالاتی است که برخی باید از خود و از افرادی که قدرت دارند بپرسند. درواقع پاسخ دهنده این سوالات باید مسئولان باشند و نه مردم. اگر رفاه حقی است که باید به مردم اعطا شود و باید برای رسیدن جامعه به رفاه تلاش کرد، پس مسئولان به جای پرداختن به حواشی، باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و خود را مقصر بدانند که نتوانسته اند برای مردم رفاه مناسبی را ایجاد کنند.
کسانی که طعم گوشت قرمز به مرغ ترجیح می‌دهند بهتر است درست کردن خوراک قارچ و مرغ با سس خامه را یاد بگیرند.
کتلت مرغ از غذاهای ساده و خوشمزه ایرانی است که می توانیم از آن به عنوان یک پیش غذای مجلسی نیز استفاده کنیم.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش ۴ برابری ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال جاری خبر داد.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر کیلو تخم مرغ ۵۶ هزار تومان شد. این قیمت نهایی و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.
ساداتی نژاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.
گوشت مرغ در هفته دوم اسفند ماه هر کیلو ۶۵.۸۰۰ تا ۶۶.۸۰۰ تومان شد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ گرم در استان ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان است، گفت: عرضه این کالا کمتر از نرخ مصوب کشوری انجام می‌شود.
قیمت برخی اقلام اساسی امروز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر تهران اعلام شد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم‌مرغ نداریم، گفت: قیمت مرغ کماکان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و افزایشی در قیمت مرغ و تخم‌مرغ نداریم.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم‌مرغ نداریم، گفت: قیمت مرغ کماکان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و افزایشی در قیمت مرغ و تخم‌مرغ نداریم.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته جاری حاکی از ثبات نسبی قیمت اکثر کالاها و رکود در بازار آنهاست اما قیمت مرغ و تخم مرغ که در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته بر این مدارپیش می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ