محققان می‌نویسند: مشاهدات این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه چت جی‌پی‌تی به جای اینکه بتواند واقعا بامزه باشد، یک الگوی شوخی خاص را یاد گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
باغ گلشن این شهر کویری با درختان نخل و جوی‌های پر آبش گویی رویای بهشت را به واقعیت تبدیل می‌کند. این فقط یک روی طبس است. روی دیگر آن جاذبه‌های طبیعی آن است که هر یک از آن‌ها به تنهایی برای معرفی جهانی هر کشوری کافی است.
کارشناسان عوامل زیادی را سبب خشکی و نابودی چنار‌های تهران عنوان کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به کفسازی سیمانی و سنگی جوی‌های آب، ساخت‌وساز‌ها و گودبرداری‌های عمیق کنار ریشه درختان، ریختن مصالح ساختمانی در ریشه و همین‌طور وجود گردوخاک ناشی ازساخت‌وساز روی برگ‌های درختان، قطع شاخه‌هایی که باطبقات بالایی ساختمان‌ها در تصادم بودند و همین‌طور محدود کردن نور محیطی برای درختان اشاره کرد.
پیدا شدن آکنه و جوش‌های پوستی و همچنین چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست، یکی از علائم اولیه مصرف زیاد قند است. مطالعات نشان داده‌اند که افزایش سطح قند در بدن باعث افزایش ۳۰ درصدی رشد آکنه می‌شود.
دانشمندان بر این باورند که رژیم غذایی می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ما بگذارد. مثلاً وقتی قند خون بالا می‌رود باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. اما آیا می‌تواند پوست را هم تحت الشعاع قرار دهد و باعث بروز جوش و آکنه شود؟
رایج بود که آب تهران سالک می‌آورد و مرض سالک نشانه تهرانی بودن است. در حالی که این گناه آب نبود بلکه گناهِ آلودگی شدید آب در شهر بزرگی چون تهران بود که بدست خود مردم آلوده شده بود. آب‌هایی در نهر‌ها و جو‌های روباز که همه چی در آن شسته می‌شد از رخت و فرش و لحاف تا کهنه بچه و شلوار زیر جامه بیماران سل و سوزاکی
بنابه گفته دکتر «شهاب محبوبیان»، جراحی در بیمارستان بربنک «Burbank» کالیفرنیا در آمریکا، حتی مرد‌های ۶۰ تا ۶۵ سال هم برای افزایش قد به بیمارستان مراجعه کرده‌اند. جوک‌های مرد‌های قدکوتاه، به آن‌ها احساس زیردست بودن می‌دهد.
سندروم شیشه خیارشور را می‌شود در رفتار دولت‌مردان و اهالی مجلس دید. آن‌ها وقتی در راس کار قرار ندارند، مدام پشت سر هم تز‌های مختلف اقتصادی می‌دهند. آن‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که مردم فکر می‌کنند وقتی آن‌ها به کرسی ریاست جمهوری یا صندلی‌های سبز پارلمان تکیه بزنند، تمام مشکلات حل می‌شود و شیر و عسل است که در جوی‌های کشور جاری می‌شود.
فرهاد مجیدی که به دلیل محرومیت دیدار تیمش را از روی سکوها دنبال می کرد، به شدت از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود.
ریکاردو ساپینتو که از سبک بازی تیمش در نیمه نخست ناراضی بود، با ناراحتی راهی رختکن شد.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
شاید مدت‌ها از جوش‌های دوران بلوغتان گذشته باشد، اما هنوز یک‌دفعه شاهد ظهور آن‌ها هستید.
دلیل سیاه به نظر رسیدن جوش‌های سر سیاه این است که همه روغن‌های موجود در آن‌ها اکسید می‌شوند. این کثیفی نیست که سیاه است، فقط روغن اکسید شده است.
سال‌ها پیش در محله‌ها جوی‌های آبی بود که از میان محله می‌گذشت؛ گاهی این جوی‌ها برای اهالی مایه دردسر بودند. نمونه‌اش در حاشیه محله «هزاردستگاه» جریان داشت و چنان بوی نامطبوعی می‌داد که اهالی منطقه۱۶ به کنایه آن را «گلابدره» می‌نامیدند. اما اوضاع به همین منوال نگذشت. مدیریت شهری در آن سال‌های دور دست به کار شد و ضمن زیرسازی، سطح آن را پوشاند و آسفالت کرد. اینگونه بود که در چشم‌به‌هم‌زدنی گلابدره به زیر زمین رفت، اما نامش روی محله ماند و جایش را به خودرو‌ها و تریلی‌هایی داد که آن حوالی را برای توقف و بارگیری مناسب می‌دیدند.
بسیاری از مردم آکنه زدن را با نوجوانی مرتبط می‌دانند، اما باید گفت، جوش یکی از مشکلات اصلی افراد بالغ نیز هست. حدود ۲۰ درصد از خانم‌ها و ۸ درصد از آقایان از آکنه بزرگسالان رنج می‌برند.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
پوست‌های چرب به شدت در معرض آکنه، جوش‌های سر سفید و جوش‌های سرسیاه قرار می‌گیرند و علائم آزاردهنده‌ای اعم از جای زخم، گودی یا لکه‌های تیره از خود به جای می‌گذارند که بر تمیزی و زیبایی پوست تاثیر می‌گذار است.
فشردن جوش، پوست را می‌شکند و می‌تواند باعث عفونت و جای زخم شود. جوش‌های سرسیاه و سرسفید را باید به حال خود رها کرد، اگرچه درمان‌های خانگی مانند بنزوئیل پراکسید می‌تواند به رفع سریع‌تر آن‌ها کمک کند.
نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در جلسه این شورا اظهار کرد: متاسفانه موش‌های فاضلاب در جوی‌های تهران جولان می‌دهند. علت گسترده شدن موش‌ها عدم توجه به پسماند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ