مشاهدات حاکی از آن است که بازار گوشت قرمز هفته خود را بدون افزایش یا کاهش شروع کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین قیمت سیمان به‌صورت کیسه (۵۰ کیلویی) و فله (تناژ) تولید روز کارخانجات کشور اعلام شد.
شرکت بزرگ ماکت سازی آمالگام، در جدیدترین پروژه خود، به سراغ آستون‌مارتین DB ۵ ونتیج رفته است.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از هفت درصد افزایش پیدا کرده است.
جدیدترین نرخنامه سبزی‌جات، صیفی‌جات و میوه‌ها در میادین میوه و تره بار اعلام شد.
هر دو تیپ ۲ و ۳ که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، نمایشگر ۱۰ اینچی، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم به صورت اسکناس و حواله و قیمت ربع سکه در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد.
جدیدترین واحد‌های مسکونی زیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محله خزانه تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.
مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش از تحولات بازار مسکن اعلام کرد: متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در آذر به بیش از ۵۰ میلیون تومان رسید.
قیمت دلار در بازار غیر رسمی لبنان با ثبت رکورد تازه به حدود ۴۷ هزار لیره رسید.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ در مغازه‌ها ۱۰۵ تا ۱۱۰ هزار تومان و در میادین ۹۱ تا ۹۳ هزار تومان است.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد
جمع رقم های قرداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس
بر اساس جدیدترین نرخ‌ها از بازار توافقی ارز، قیمت هر اسکناس دلار و یورو به دلیل نرخ برابری جهانی، تقریبا یکسان شده است. این در حالی است که یورو این روزها، با کاهش همراه بوده است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت رفت و برگشت بلیت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
جدیدترین آمارها نشان می‌دهد گرانی مسکن سراسر اروپا و آمریکا را در سال ۲۰۲۲ فرا گرفته به طوری که ۱۶ کشور از جمله آمریکا، آلمان و انگلیس در سه ماهه نخست این سال با تورم دو رقمی مسکن مواجه شده‌اند.
خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که با پایان جدیدترین دور مذاکرات رفع تحریم‌ها و احیای برجام، بهای جهانی طلای سیاه کاهش پیدا کرد.
حمید میرمعینی کارشناس بازار سهام گفت: در این شرایط شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم که این موضوع می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، زیرا این منابع از بورس به بازار‌های غیر شفاف از جمله ارز، سکه و دلار می‌رود که این موضوع هم باعث افزایش بیشتر قیمت‌ها در این بازار‌ها شده و هم به افزایش تورم دامن زده است، البته ذکر این نکته ضروری است که در تمامی اصول سرمایه گذاری در تمامی دنیا بازار‌های مالی در دوران بحرانی بزرگترین ریسک را دارند، بنابراین شاهد هستیم که در این وضعیت بازار سهام با کمترین حجم معامله می‌شود و از سوی دیگر شدت عرضه سهام نیز بسیار بالا بوده است.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ