رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
دریافت غیرحضوری خدمات دولت با کارت هوشمند ملی میسر شد
مصوبات کارگروه عالی نظارت بر مسابقات که با دستور ویژه رییس فدراسیون با محوریت دبیرکل برگزار شده بود، اعلام شد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کوین یامگا از ناحیه عضله پشت ران دچار کشیدگی شده است.
دپارتمان مجوز باشگاهی فدراسیون بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده از طرف باشگاه‌ها را شروع کرد.
طولانی بودن زمان صدور پروانه ساخت یکی از مشکلات مالکانی است که به دنبال ساخت خانه هستند اما به گفته شهردار تهران از خرداد ماه صدور پروانه به ۲ ماه می‌رسد.
پس از گذشت مدت زمان قانونی ۲۰ روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو «امیرحسین توخته» و «علی شریفی» را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.
دولت روسیه با صدور بیانیه ای زمان و جزئیات سفر قریب الوقوع رئیس جمهور چین به مسکو را اعلام کرد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری‌ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز آذرماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:لایحه کاهش زمان صدور پروانه ساخت هنوز به شورای شهر ارائه نشده است و من از ارائه این پیشنهاد بسیار پشیمان هستم.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از کاهش زمان صدور پروانه‌ها از ۳۶ ماه به ۶ ماه خبر داد و گفت: طرح کن با سه رویکرد در حال بازآفرینی است.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳۰ آبان ماه خبر داد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه از بررسی افزایش مدت اعتبار گذرنامه خبر داد و گفت: ۵ تا ۶ روز زمان نیاز است تا گذرنامه جدید به دست فرد متقاضی برسد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مدت زمان صدور مجوز در بازار سرمایه کاهش یافته است، گفت: امسال ۶۰ مجوز برای نهادهای مختلف در بازار سهام صادر شده است.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اتحادیه اروپا از تکرار موارد بی‌اساس و اتخاذ مواضع سیاسی خودداری کند چون با این اقدامات بیشتر در معرض انتقاد و بی‌اعتمادی طرف ایرانی قرار می‌گیرد.
شهردار منطقه ۶ از کاهش ۳۵ روز زمان صدور پروانه پرونده‌های شهرسازی در قلب پایتخت خبر داد.
زمان صدور ITC شیخ دیاباته مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تصمیم سیاسی در خصوص دشوار کردن صدور روادید برای اتباع روس صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ