یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اتحادیه اروپا از تکرار موارد بی‌اساس و اتخاذ مواضع سیاسی خودداری کند چون با این اقدامات بیشتر در معرض انتقاد و بی‌اعتمادی طرف ایرانی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است. رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.
قالیباف بیان کرد: تمامیت ارضی ایران با خون صد‌ها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم. به علاوه روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
پاک‌آیین معتقد است: «کشور‌های عربی که قرار بود روابط‌شان را با اسراییل عادی‌سازی کنند، الان از نزدیک شدن بیشتر به اسراییل پرهیز می‌کنند و ترجیح می‌دهند در جهان عرب و جهان اسلام به خاطر ارتباط با اسراییل در مقطعی که اسراییل در انزوا است بی‌اعتبار نشوند. در نتیجه اسراییل سعی می‌کند با تنها متحد خودش در منطقه رفت و آمد‌های بیشتری داشته باشد یا پذیرای هیات‌هایی از آذربایجان باشد.»
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
بیرانوند می‌گوید تمرکز بازیکنان پرسپولیس عامل قهرمانی این تیم است.
به گفته پدرام پاک‌آیین، سخنگوی وزارت بهداشت رونده پزشک متهم به خودداری از پذیرش بانوی محجبه به هیأت انتظامی رفت.
تهران از ابتدای امسال تا کنون ۸ روز هوای پاک، ۴۳ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده است.
محسن پاک‌‌‌آیین، سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان تنش‌‌‌زدایی بین ایران و جمهوری آذربایجان را امکان‌پذیر دانست و گفت: «بین ایران و جمهوری آذربایجان اشتراکات متعددی وجود دارد که با اتکا به این اشتراکات می‌توان در مقاطع مختلف تنش‌‌‌زدایی بین طرفین را به سرانجام رساند.»
محسن پاک‌آیین سفیر اسبق ایران درآذربایجان گفت: اگر مشکل قره‌باغ در چهارچوب احترام به تمامیت ارضی ارمنستان و آذربایجان حل و فصل شود، قطعا ما دیگر شاهد درگیری و جنگ نخواهیم بود.
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: آموزش و پرورش محل خدمت پاک‌ترین اقشار جامعه است.
محسن پاک‌آیین معتقد است که انتخابات پیش روی ترکیه اثرچندانی بر موضع جمهوری آذربایجان در قبال ایران نخواهد داشت. وی می‌گوید: «بعید است که نتیجه انتخابات ترکیه اثری بر مواضع الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان داشته‌باشد. مواضع آقای علی‌اف از اختلافات جمهوری آذربایجان با جمهوری ارمنستان منبعث می‌شود. جنگ اصلی بین آذربایجان و ارمنستان است، کشور‌ها و بازگیران دیگر می‌توانند نقشی داشته‌باشند، اما تا باکو و ایروان نخواهند مسائل خودشان را حل کنند، به‌طور طبیعی کشور‌های پیرامونی هم تحت تاثیر اختلافات آن‌ها قرار می‌گیرند.»
طی روز شنبه (۱۵ بهمن‌ماه) رشد ناپایداری جوی همراه با وزش باد موثر شرایط مناسب را برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم کرد و در این روز سومین روز هوای پاک از ابتدای سال ثبت شد.
پدرام پاک‌آیین با اشاره به اینکه این مورد در روز‌های اخیر در تهران مشاهده شده است، تصریح کرد: براساس نظر متخصصان همه‌گیرشناسی که در این زمینه اتفاق نظر دارند، همه این زیرسویه‌ها سرعت انتقال بالایی دارند.
منطقه ۱۹ و منطقه ۱۱ شهرداری تهران با شاخص ۱۷۳ بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا آلوده‌ترین مناطق تهران هستند.
مشهد ـ کربلا خالص‌ترین و پاک‌ترین انقلاب تاریخ است و اربعین تکمیل‌کننده فرهنگ عاشوراست.
مشهد ـ کربلا خالص‌ترین و پاک‌ترین انقلاب تاریخ است و اربعین تکمیل‌کننده فرهنگ عاشوراست.
نیواولسن شمالی‌ترین شهرک غیرنظامی در جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ