دپارتمان مجوز باشگاهی فدراسیون بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده از طرف باشگاه‌ها را شروع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از صدور مجوز رسمی برای حضور زنان در استادیوم خبر داد.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه خاتون بم گفت: باشگاه فوتبال زنان خاتون بم، به عنوان اولین باشگاه حرفه ای فوتبال زنان در کشور موفق به اخذ مجوز حرفه ای باشگاهی AFC و ملی (N۱) شده است.
دریافت غیرحضوری خدمات دولت با کارت هوشمند ملی میسر شد
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: قصد داریم در نیمه نخست امسال در راستای پایش هوشمند و صدور مجوزها، کل اراضی کشاورزی کشور را به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مجهز کنیم.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان با صدور اطلاعیه‌ای از عدم موافقت فدراسیون برای ورود زنان به ورزشگاه خبر داده است.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در فینال لیگ برتر زنان سال 1401 خبر داد.
متولی راه اندازی درگاه ملی مجوز‌های کشور وزارت اقتصاد است، اما در عمل با وجود گذشت ده ماه از زمان رونمایی از این درگاه هنوز مشکلات در عمل باقی است. دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معتقد است: وزارت اقتصاد باید در مقابل عملکرد خود در زمینه درگاه واحد تخصصی صدور مجوز پاسخگو باشد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز آذرماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
با افتتاح دو کانال بورسی برای فعالیت ملکی بانک‌ها، دو سناریو در ارتباط با سرنوشت یخچال‌های ملکی بانکی مطرح می‌شود. بانک مرکزی در حالی روز گذشته از صدور مجوز راه اندازی دو مسیر بورسی فعالیت مولد ملکی برای بانک‌ها شامل «صندوق‌های زمین و ساختمان» و «صندوق‌های املاک و مستغلات» خبر داد
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها ارائه کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مدت زمان صدور مجوز در بازار سرمایه کاهش یافته است، گفت: امسال ۶۰ مجوز برای نهادهای مختلف در بازار سهام صادر شده است.
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
باتوجه به اینکه مراجعه به فیفا احتمالا زمان ۷۲ ساعته را برای صدور مجوز بازی خواهد داشت، باشگاه پرسپولیس امیدوار است که این مجوز از سوی شنژن صادر شود تا پورعلی‌گنجی به بازی فولاد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ