دریافت غیرحضوری خدمات دولت با کارت هوشمند ملی میسر شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.
سخنگوی پلیس گفت: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و درکمترین زمان ممکن برای ایام محرم و سفر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
هفته آخر تیر‌ماه پرحادثه و پرخبر بود. اخباری که البته به سیاق ماه‌های گذشته بیشتر حول موضوعات فرهنگی از‌جمله نحوه پوشش زنان و به عبارتی مسئله حجاب در جامعه بود؛ از صدور برخی احکام عجیب در مورد نقض قانون حجاب گرفته تا روز گذشته که پلیس پایتخت به صورت رسمی از آغاز به کار گسترده گشت ارشاد در خیابان‌ها خبر داد؛ موضوعی که بلافاصله با واکنش‌های زیادی همراه شد
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مدت زمان صدور گواهی عدم سو پیشینه به یک روز کاری رسیده است.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
مشتریان بانک ملی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام بهره مند شوند.
فرمانده فراجا گفت: گذرنامه زیارتی به توافق ایران و عراق رسید تا زائران علاوه‌بر گذرنامۀ رسمی در زمان زیارت از آن استفاده کنند؛ با این کار تهیۀ گذرنامه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، اخذ هر گونه وجه بابت صدور گواهی آموزش احکام کسب و کار صادره توسط اتحادیه صنفی تا زمان تصویب کاربرگ مربوطه غیرقانونی است.
دپارتمان مجوز باشگاهی فدراسیون بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده از طرف باشگاه‌ها را شروع کرد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در روند پرداخت های غیرحضوری، صدور کارت تنخواه ویژه اشخاص حقوقی در بانک ایران زمین، آغاز شد.
پس از صدور دستورات جدید گروه طالبان و ممنوع کردن تحصیل زنان در دانشگاه‌ها و کار زنان در سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، نمایندگان سازمان ملل با چندین مقام گروه طالبان دیدار کرده‌اند و از پیامد‌های منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی، هشدار داده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت:لایحه کاهش زمان صدور پروانه ساخت هنوز به شورای شهر ارائه نشده است و من از ارائه این پیشنهاد بسیار پشیمان هستم.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳۰ آبان ماه خبر داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
یک دیپلمات کشورمان اظهار کرد: اتحادیه اروپا از تکرار موارد بی‌اساس و اتخاذ مواضع سیاسی خودداری کند چون با این اقدامات بیشتر در معرض انتقاد و بی‌اعتمادی طرف ایرانی قرار می‌گیرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
شهردار منطقه ۶ از کاهش ۳۵ روز زمان صدور پروانه پرونده‌های شهرسازی در قلب پایتخت خبر داد.
زمان صدور ITC شیخ دیاباته مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ