هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
اردبیل- معاون وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور گفت: قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی شمالغرب کشور با مرکزیت اردبیل راه اندازی می‌شود.
اهواز- معاون وزیر میراث‌فرهنگی از راه‌اندازی تله‌کابین در مناطق گردشگری شهرستان‌های ایذه و باغملک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
مدیرعامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: پنجره مجازی به منظور ایجاد ارتباط بر خط میان مردم و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور راه اندازی خواهد شد.
چن که‌فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه‌اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا خبر داد و گفت که این بخش، مسئول کار با ایران است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: موافقت صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دستگاه متولی منطقه ویژه اقتصادی در شوش اخذ شده و این موافقت نامه به‌طور کتبی به نهادهای مربوطه اعلام شود.
اتحادیه‌ اصناف انگلیس از برنامه اعضای این اتحادیه برای راه‌اندازی موج جدید اعتصابات سراسری در بخش فرودگاهی این کشور خبر داد.
حایری از ثبت چهار رکورد جدید درحوزه تولید برق کشور یعنی "ارتقای راندمان"، "افزایش ظرفیت تولید"، "راه‌اندازی نیروگاه‌های سیکل ترکیبی" و"تولید برق صنایع در سال ۱۴۰۱" خبرداد.
در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است: با راه‌اندازی جاده جدید لاچین که قره‌باغ را به ارمنستان وصل می‌کند، چندین ارتفاعات فرماندهی، جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین منطقه وسیعی بین روستا‌های جاغازور و زابوخ در بخش لاچین تحت کنترل قرار گرفت.
خط ریلی شلمچه-بصره از ۲۰ سال گذشته مطرح شده، سال ۱۳۹۰ ایران بخش خودش را تکمیل کرد که احداث راه‌آهن اهواز به شلمچه بود و ما تا مرز شلمچه راه‌آهن را جلو بردیم، اما در این ۱۱ سال گذشته، ادامه این فرآیند فراز و نشیب‌هایی داشته است.
مشاور وزیر و رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات کشاورزی راه‌اندازی شده است.
مسئول رصدخانه کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت ارائه آمار در بخش کشاورزی دقیق نیست و به همین منظور رصدخانه کشاورزی برای تهیه آمار دقیق محصولات زراعی راه‌اندازی شده است.
این اقدام ترکیه در حالی است که آنکارا از گروهی از کشورهای غربی از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه، هلند و انگلیس که به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی کنسولگری‌های خود در استانبول را تعطیل کرده‌اند، انتقاد کرده و آنها را به راه‌اندازی جنگ روانی و تلاش برای آسیب رساندن به بخش گردشگری ترکیه متهم کرده است.
بانک مرکزی پیشنهاد کرد صندوق حمایت از صادرات بخش کشاورزی برای پوشش نوسانات نرخ ارزی راه‌اندازی شود.
رئیس سازمان فضایی ایران گفت: در آینده نزدیک و با استفاده از بخش خصوصی نمی‌توان به این موضوع رسید، اما نقشه راه ماه این است که با کشور‌های علاقه‌مند دیگر برای ساخت منظومه ماهواره‌ای اقدام کنیم.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی ۳۲۸۵ طرح اشتغال برای مددجویان در بخش صنایع کوچک خبر داد.
«محمدحسین مهدوی امین الضرب» صاحب نخستین کارخانه برق تهران بود و برای نخستین بار کارخانه ذوب آهن را در کشور راه‌اندازی کرد. او تاجری مشروطه خواه و تجدد طلب بود و مهم‌ترین یادگار او تلاش برای توسعه تجارت بخش خصوصی است.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی از راه‌اندازی بخش بی‌مهرگان مخازن علمی موزه ملی تاریخ با حدود 20 هزار نمونه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ