مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
در صورت به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر، زمان برگزاری دربی ۱۰۲ به اواخر شهریور موکول می‌شود.
برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی به زمان دیگری موکول شد.
زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.
فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی در آستانه دومین زمان مصوب برای برگزاری انتخابات قرار دارد که با وجود یک مرحله تعویق ایجاد شده در آن، هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهایش اعلام نشده است.
فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی در آستانه دومین زمان مصوب برای برگزاری انتخابات قرار دارد که با وجود یک مرحله تعویق ایجاد شده در آن، هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهایش اعلام نشده است.
برگزاری انتخابات سوم تیرماه فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
برگزاری انتخابات سوم تیرماه فدراسیون بولینگ و بیلیارد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد زمان برگزاری دربی ۱۰۰ مطرح شده است.
وزیر امور خارجه ترکیه با اعلام تعویق برگزاری نشست چهارجانبه مقامات ایران، سوریه، روسیه و ترکیه در مسکو، گفت که زمان برگزاری این نشست از سوی روسیه مشخص می شود.
بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
با تعویق ۱۴ روزه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، برگزاری هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ نیز به زمان دیگری موکول شد.
بنا به اعلام یک رسانه چاپ ترکیه، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را تغییر دهد.
به نظر می رسد بازی فردا پرسپولیس مقابل هوادار بدون تماشاگران زن برگزار شود.
دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
با تصمیم جدید کادر فنی پرسپولیس، تمرینات این تیم از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهارم لیگ یک فوتبال به تعویق افتاد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از به تعویق افتادن زمان برگزاری رقابتهای جهانی خبر داد و گفت: قرار بود این مسابقات آبان ماه در امارات برگزار شود که به خرداد سال آینده موکول شد.
رئیس سازمان لیگ کشتی از تغییر زمان برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور به بعد از رقابت‌های جهانی خبر داد.
رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون‌های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.
رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور ارشد سال ۱۴۰۲ در اسفند همان سال برگزار می‌شود، این موضوع باعث غافلگیری داوطلبان نشده فقط آزمون قرار است همانند قبل کرونا در زمان خودش برگزار شود، یعنی علت اصلی تعویق کنکور و برگزاری آن در اردیبهشت به دلیل ویروس کرونا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ