سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
باشگاه النصر هافبک برزیلی‌اش اندرسون تالیسکا را به بارسلونا پیشنهاد داده و ژاوی از مدیریت بارسا خواسته این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند.
رئیس دفتر منطقه‌ای ایکائو در خاورمیانه با رئیس سازمان هواشناسی کشور دیدار کرد و از تسهیل روند ارائه اطلاعات جوی «WAFC» به ایران خبر داد.
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: تصویب نقشه های جدید موجب تسریع روند نوسازی شهر تهران خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:  با مشوق‌های در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا روند نوسازی در بافت فرسوده برای سال جاری سرعت بگیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز علی رغم تنش قیمتی که وجود داشت با روند نوسازی با تأخیر مواجهه شدیم، ولی این کار انجام شد و مخازن جدید به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تحویل داده شد. به این ترتیب با اقدامات سال گذشته و آنچه که در ۱۴۰۲ انجام خواهد شد؛ در حوزه نوسازی مخازن زباله، چهره شهر تهران تغییر خواهد کرد و شهروندان شاهد نوسازی این مخازن خواهند بود.
انتظار می رود بازار سرمایه در روزهای آخر سال وضعیت نوسانی و کم رمق داشته باشد.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
پیش بینی این است که این هفته بازار نوسانی بوده و معاملات شارپی را شاهد نباشیم مگر اینکه باز هم با یک حرکت شارپ در دلار و طلا در بازار آزاد مواجه شویم.
شاخص کل بورس امروز روندی نوسانی داشت تا در نهایت با ۲۲۹۸ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۴۸ هزار واحد ایستاد. باتوجه به رشد کم رمق بازار امروز چه چیزی در انتظار بورس فردا است؟
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری‌ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.
مربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوبی که پیش از تعطیلات داشت، بازگردد.
مربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوبی که پیش از تعطیلات داشت، بازگردد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از رونق ساخت و ساز مسکن در جنوب شهر تهران با ارائه بسته‌های جدید تشویقی قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
معاملات طلای جهانی نشان می دهد، روند نوسانی با رویکرد ریزش پیدا کرده است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد بانک ها در بحث پرداخت تسهیلات وام نوسازی بافت‌های فرسوده، گفت: در حال حاضر بانک‌ها از پرداخت این تسهیلات به متقاضیان امتناع می کنند.
یازده بازیکن و مربی، امروز در لباس آلومینیوم اراک به مصاف استقلال می روند.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
شهردار منطقه ۹ از ارائه مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده به‌منظور ایجاد رونق ساخت و ساز به خصوص در محلات کم برخوردار خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران برای تسریع در روند جذب اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در راستای ارتقا کیفیت زندگی در بافت‌های فرسوده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ