مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تصمیم سیاسی در خصوص دشوار کردن صدور روادید برای اتباع روس صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندی دادستان آبادان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت: این فرد به اتهام ارتکاب جرایم علیه امنیت تحت تعقیب بود.
دادستان آبادان گفت: شاکر بوری پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار قبولی تأمین، صبح امروز آزاد شد.
رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.
بعد از بازگشت دورتموند به صدر جدول بوندس‌لیگا و افزایش احتمال قهرمانی این تیم سهام این باشگاه در بورس فرانکفورت با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شد.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
سازمان بورس و اوراق بهادار با اتصال به درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی (mojavez.ir) و ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزهای نهاد مالی (سمین)، جهشی در بخش صدور مجوز نهادهای مالی ایجاد کرد.
با توجه به فراخوان شرکت‌های بورسی برای صدور صورت حساب الکترونیک از آبان ماه هنوز برخی شرکت‌های بورسی اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی قرارداد آتی نقره برای تحویل فروردین ۱۴۰۲ از دوشنبه هفته آینده ۱۰ بهمن خبر داد.
هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
امروز شاخص کل با اصلاح 16 هزار واحدی مواجه شدند.
بررسی پراکندگی خریداران خودرو از بورس نشان می دهد تهران در صدر و سیستان و بلوچستان در انتهای لیست خریداران قرار دارند.
شاخص کل بورس با رشد خوب ۲۸ هزار واحدی توانست در جایگاه یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد قرار بگیرد.
با وجود ریزش شاخص کل بورس اما خودرویی ها به سردستگی نماد خودرو در صدر تقاضای بازار هستند.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از فرآیند تحویل قراردادهای اختیار معامله سکه طلا سررسید آبان ۱۴۰۱ خبر داد.
بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران نگین سررسید آبان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران ۳ شرکت برتر هفته پایانی پایانی مهر بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبان‌ماه ۱۴۰۱ به‌عنوان اولین گروه فراخوان شده، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه اخیر این کمیته، موضوع عملیاتی کردن وقف پول در بازار سرمایه بررسی و به جمع‌بندی رسید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۱۱۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
باشگاه مس سونگون ورزقان از فصل جاری در رشته والیبال هم تیمداری می کند.
اهواز - دومین جلسه علنی رسیدگی به پرونده حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور خانواده‌های آسیب دیدگان و وکلای آنان برگزار شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تقویم رقابت‌های مختلف خود را تا سال ۲۰۲۶ اعلام کرد که برنامه مسابقات فوتسال زنان و همچنین رقابت‌های فوتسال جوانان آسیا در این تقویم دیده نمی‌شود.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۶۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ