طی سه بازی اخیر مورایس از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
ماده‌ای که از مگس تولید می‌شود، ممکن است آلوده باشد و سلامتی را به خطر می‌اندازد.
لحظه خارج شدن کوین یامگا از زمین به دلیل مصدومیت و تعویض اجباری آن با حردانی
امین کاویانی‌نژاد به دلیل مصدومیت نتوانست در فینال وزن 77 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روی تشک برود.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم 30 تَن زخمی شدند.
سیاوش یزدانی پس از اتفاقاتی که در مصاف برابر پرسپولیس برای او و سپاهان رخ داد، جای خود را در ترکیب اصلی به نیلسون جونیور داده است.
شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گویند که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاح مجلس هستند.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گوید که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند بر روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاخ مجلس هستند
مسکو درباره از کنترل خارج شدن درگیری ها در فلسطین اشغالی هشدار داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
سخنگوی دولت درباره جزئیات بسته وحدت‌آفرین دولت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: در امتداد مسیری که مقام معظم رهبری روشن کردند و عفوی که در حوزه قضایی صورت گرفت، دولت هم خود را مکلف می‌داند که همین مسیر را در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند.
عوامل امدادی در محل حادثه در فرودگاه نجف حاضر هستند و مسافران به سالن انتظار منتقل شده‌اند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
در پی سقوط بالگرد خارج از کی‌یف در شهر برواری وزیر کشور اوکراین و معاون وی کشته شدند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: برای اینکه از بحران خارج شویم به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتیم.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت: فکر نمی‌کنم جنگ (در اوکراین) تا زمانی که ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) از اوکراین خارج نشود، حل و فصل شود.
در حادثه خروج یک قطار از ریل در مرکز سئول، دست کم ۳۰ نفر زخمی شدند.
طی سه بازی اخیر مورایس از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.
ایشان تحریم‌های ورزشی بعد از جنگ اوکراین را موجب رنگ باختن ادعاهای مستکبران و دنباله‌روهای آنها درباره دخالت ندادن سیاست در ورزش دانستند و گفتند: این قضیه نشان داد هر جا منافع غربی‌ها اقتضاء کند به‌راحتی از خطوط قرمز خود عبور می‌کنند.
اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند نشان می‌دهند که چگونه اسرائیل چندین دهه رژیم‌های نظامی متوالی را در میانمار تسلیح کرده و مورد آموزش نظامی قرار داده است. جنگ داخلی مرگبار؟ شکنجه؟ قتل عام؟ برای اسرائیل این مسائل و بسترها زمینه مساعدی برای همکاری قلمداد می‌شوند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ