شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه درسخنانی در مراسم بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض گفت: «امروز، روزی مهم در تاریخ روابط ایران و عربستان است. از حضور در کشور دوست و برادرمان عربستان بسیار خشنود هستیم. با برافراشته شدن پرچم ایران در عربستان و پرچم عربستان در ایران، همکاری دوجانبه میان دو کشور به اوج خود خواهد رسید. در مرحله آتی شاهد صفحه جدیدی از روابط دوجانبه و منطقه‌ای و همکاری‌های گسترده خواهیم بود.»
ماده‌ای که از مگس تولید می‌شود، ممکن است آلوده باشد و سلامتی را به خطر می‌اندازد.
جهت شبیه‌تر شدن هرچه بیشتر این محل با مریخ، حدود ۲۲ دقیقه تاخیر ارتباطی بین ساکنان و جهان خارج وجود خواهد داشت درست مشابه آنچه فضانوردان در سیاره سرخ هنگام برقراری ارتباط با زمین تجربه می‌کنند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
سیاوش یزدانی پس از اتفاقاتی که در مصاف برابر پرسپولیس برای او و سپاهان رخ داد، جای خود را در ترکیب اصلی به نیلسون جونیور داده است.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گویند که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاح مجلس هستند.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گوید که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند بر روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاخ مجلس هستند
مسکو درباره از کنترل خارج شدن درگیری ها در فلسطین اشغالی هشدار داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
شب حادثه سر موضوعی باهم بحثمان شد و خواستم از کانکس خارج شوم که او به من فحش‌های ناموسی داد و یک لحظه عصبانی شدم با میله آهنی چند ضربه به سرش زدم و اکبر روی زمین افتاد بعد از ترس اینکه ممکن است پس از بلند شدن به من آسیب بزند با بیل هم ضربه‌هایی به سرش زدم و وقتی دیدم تکان نمی‌خورد وسایلم را جمع و فرار کردم، اما زمانی که من از کانکس خارج می‌شدم نفس می‌کشید.
سخنگوی دولت درباره جزئیات بسته وحدت‌آفرین دولت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: در امتداد مسیری که مقام معظم رهبری روشن کردند و عفوی که در حوزه قضایی صورت گرفت، دولت هم خود را مکلف می‌داند که همین مسیر را در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند.
عوامل امدادی در محل حادثه در فرودگاه نجف حاضر هستند و مسافران به سالن انتظار منتقل شده‌اند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ از مبدا نجف به مقصد مشهد بعد از دریافت خطای تایر و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: برای اینکه از بحران خارج شویم به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتیم.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت: فکر نمی‌کنم جنگ (در اوکراین) تا زمانی که ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) از اوکراین خارج نشود، حل و فصل شود.
در حادثه خروج یک قطار از ریل در مرکز سئول، دست کم ۳۰ نفر زخمی شدند.
طی سه بازی اخیر مورایس از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.
طی سه بازی اخیر مورایس از زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرده است.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
آخرین وضعیت تردد در پایتخت
نداشتن ویزاکارت یا مشخصات محل سکونت در خارج از ایران، از دلایل اصلی ریجکت یا رد شدن بسیاری از درخواست‌های تهیه بلیت ایرانی‌ها بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ