در پی سقوط بالگرد خارج از کی‌یف در شهر برواری وزیر کشور اوکراین و معاون وی کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه ۱۱ شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن یک نظامی این کشور در شمال عراق خبر داد.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه توشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.
وزیر دفاع روسیه از کشته شدن ۳۵۰ نظامی و انهدام ۳۰ تانک اوکراین در حمله پیشگیرانه روسیه در محور زاپروژیا خبر داد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از عملیاتی شدن ۱۵ تا ۲۰ درصد از سند الگوی کشت با کمک آموزش و ترویج خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا امروز از حمله به کاروان این کشور در نیجریه و کشته شدن دست‌کم ۴ نفر دراین ارتباط خبر داد.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
وزیر دفاع ترکیه با اعلام کشته شدن هشت تروریست در شمال سوریه به‌دست نیروهای ارتش کشورش گفت که مجموع تروریست‌های کشته شده در شمال سوریه در ۱۰ روز اخیر به ۵۰ نفر رسیده است.
براساس اعلام وزیر بهداشت سودان، نزدیک به ۶۰ نفر در این کشور در اولین روز عید فطر در جریان درگیری‌های داخلی کشته شدند.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
معاون وزیر اطلاعات سومالی از کشته شدن دست‌کم ۸۸ عضو گروهک تروریستی الشباب در منطقه میانه‌شابل این کشور خبر داد.
وزیر کشور اردن در واکنش به کشته شدن معاون رئیس پلس شهر معان در جریان اعتراضات این کشور، برای عاملان آن خط و نشان کشید.
نخست وزیر و وزارت امور خارجه عراق به خبر کشته شدن یک تبعه آمریکایی در بغداد واکنش نشان داده و بر پیگیری روند تحقیقات درباره این پرونده تأکید کردند.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته و زخمی شدن شماری از افراد درپی واژگونی یک اتوبوس در شمال غربی این کشور خبر داد.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
نخست وزیر ارمنستان از کشته شدن دست‌کم ۱۳۵ نظامی این کشور در درگیری‌ های مرزی با نظامیان جمهوری آذربایجان خبر داد.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
رئیس جمهور در گفتگو با نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مناسبت وقوع سیل در این کشور و کشته شدن تعدادی از مردم، بر تداوم روابط دوستانه و برادرانه دو کشور تاکید کرد.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگاه خودرو با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگان کامیون با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
در همین ارتباط، معاون نخست وزیر طالبان گفت: «حمله آمریکا به خانه‌ای در کابل (که الظواهری در آن هدف قرار گرفته است)، نقض حاکمیت ملی و توافق دوحه است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ