سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار ساختمان ۳ طبقه در تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
در حادثه انفجار ۳ نارنجک و تیراندازی متعاقب آن در دادگاه «شوچنگو» در کی‌یف، چند نفر مجروح شدند و ضارب نیز ۲ نفر را در اتاقی در این ساختمان گروگان گرفته است.
رسانه‌های آمریکا به نقل از پلیس این کشور از وقوع ۳ انفجار در شمال‌شرقی واشنگتن‌دی‌سی و در بیرون از سه ساختمان تجاری خبر دادند.
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که خبر وقوع انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون «اطلاعات نادرست» بوده است.
رسانه‌ها از وقوع یک انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون در واشنگتن دی‌سی خبر می‌دهند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در تحقیقات میدانی ماموران کلانتری مشخص شد، در طبقه چهارم ساختمان موردنظر به دلایل نشتی گاز انفجار رخ داده و در جریان این حادثه یک پسر ۱۸ ساله فوت کرده است.
ساختمان واحد امنیتی خدمات مرزی روسیه در شهر «روستوف-نا-دونو» در مجاورت مرز اوکراین طعمه حریق شد.
حوالی ساعت سه بامداد دیروز ۲۱ اسفند در اثر این حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه در محله منظریه تبریز علاوه بر تخریب کلی این ساختمان، پنج خودرو و چهار واحد مسکونی دیگر به طور کامل آسیب دیدند.
دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
در حادثه وقوع انفجاری در یک آپارتمان مسکونی در جزیره «ساخالین» در روسیه، ۹ تَن کشته شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: در طبقه هفتم این ساختمان در یک واحد حدوداً ۹۰ متری آتش‌سوزی رخ داده بود که ظاهراً با توجه به شکستن شیشه‌ها انفجار کوچکی نیز رخ داده بوده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۲:۴۶ وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در یاخچی‌آباد، خیابان طباطبایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش شد و در ادامه سه ایستگاه آتش‌نشانی پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.
منابع خبری از کشته شدن سه نفر درپی انفجار گاز در یک ساختمان در منطقه کادیکوی شهر استانبول خبر دادند.
یک منبع امنیتی افغان از وقوع یک انفجار در مسجد ساختمان وزارت کشور افغانستان در کابل خبر داد.
بر اساس اعلام رسانه ها، انفجار مهیبی در ساختمان دادستانی کل لوهانسک روی داده است؛ حادثه ای که طبق اطلاعات اولیه تلفاتی را نیز به همراه داشته است.
بر اساس اعلام رسانه ها، انفجار مهیبی در ساختمان دادستانی کل لوهانسک روی داده است؛ حادثه ای که طبق اطلاعات اولیه تلفاتی را نیز به همراه داشته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ