در حادثه خروج یک قطار از ریل در مرکز سئول، دست کم ۳۰ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
دستگاه‌هایی که آب لیمو تهیه می‌کنند موجب له شدن هسته لیمو می‌شوند. اگر آب لیموی شما بسیار تلخ است برای رفع آن یک هویج متوسط را پوست گرفته و در داخل شیشه آب لیمو قرار دهید و بعد از یک شبانه روز آن را از شیشه خارج کنید. هویج تلخی آب لیمو را به خود جذب می‌کند.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سکوها و پلتفرم‌های ایرانی مورد تحسین هیات‌های عالی رتبه کشورهای خارجی قرار گرفتند.
در آخرین مورد، شرکت "آذین.خ.آ" دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه‌ برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع‌الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برداشته شدن موانع گسترش روابط تهران و ریاض به نفع هر دو کشور است و سفر خاندوزی وزیر اقتصاد به عربستان نشان می‌دهد که اقتصاد در قلب سیاست خارجی قرار گرفته است.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم 30 تَن زخمی شدند.
فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آژانس تلاش دارند پرونده از شرایط بحرانی خارج شود گفت: البته این به معنای شروع احیای برجام نیست، اما یک زمینه سازی عمده است برای بازگشت به میز مذاکرات. باید دید سیاستمداران از این به بعد چه تصمیمی می‌گیرند. البته وقتی قرار بر عدم توافق باشد عوامل اختلافی نه تنها حل نمی‌شوند بلکه عمده‌تر هم خواهند شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
وزیر خارجه اوکراین می گوید با توجه به طولانی شدن جنگ در این کشور، ارسال سلاح به کی یف لازم است ادامه یابد.
خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی‌روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش ایران در کشته شدن دو افسر اسرائیلی گفت: رژیم صهیونیستی باید به فهرست جنایات خود علیه ملت‌های مختلف توجه کند و انتظار داشته باشد از سوی ملت‌های مختلفی مورد اقدام متقابل قرار بگیرد.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
در سال‌های اخیر بازیکنان خارجی زیادی به فوتبال ایران آمدند و هیچ آورده‌ای برای ما نداشتند و تنها باعث محرومیت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها شدند.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در عمان ضرورت ارتقا همکاری‌ها و اجرایی شدن توافقات میان دو کشور بخصوص در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.
اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی خارج شده‌اند نشان می‌دهند که چگونه اسرائیل چندین دهه رژیم‌های نظامی متوالی را در میانمار تسلیح کرده و مورد آموزش نظامی قرار داده است. جنگ داخلی مرگبار؟ شکنجه؟ قتل عام؟ برای اسرائیل این مسائل و بسترها زمینه مساعدی برای همکاری قلمداد می‌شوند!
علی رغم انتشار اخبار کذب در خصوص از دسترس خارج شدن پرتال بانک مرکزی جمهوری اسلامی در رسانه‌های معاند، بررسی‌های صورت گرفته نشان می دهد هم اکنون این پرتال در دسترس قرار دارد.
یک مقام وزارت خارجه ادعای وال استریت ژورنال را تایید نکرد و گفت: با توجه به ادامه بحث‌ها درباره چند موضوع مهم باقی‌مانده، هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن توافق در وین سخن بگوییم.
یک مقام وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر احتمال آماده شدن متن نهایی توافق در وین گفت: هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن سخن بگوییم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ