رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گویند که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاح مجلس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از سه سال حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر، حالا یک مربی یونانی این تیم را در لیگ برتر هدایت خواهد کرد.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
بازیکن تیم گلف معراج مسجدسلیمان گفت: هیات گلف خوزستان بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شود و این امر بلاتکلیفی است.
نایب رییس اول مجلس گفت: چون آن‌چه که در مجلس مصوب می‌شود هم حاکم بر خودش است و هم حاکم بر تمام تشکیلات کشور، بهمین دلیل مجلس در راس امور است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، از کشف ۱۰۵ راس دام قاچاق از نوع گوسفند در شهرستان میامی خبر داد.
دنیس راس که مشاور ارشد سه رئیس‌جمهور آمریکا بوده نسبت به سیاست دولت فعلی این کشور در برابر ایران تاخت.
رئیس امور عشایر اهر گفت: براثر برف‌وکولاک، شدت سرما و برودت دما در ارتفاعات اهر و هریس بیش از 1000 راس دام تلف شد و خسارت‌هایی به راه‌ها، چادرها و وسایل زندگیِ عشایر واردشده که برآورد اولیه میزان خسارت 20 میلیارد تومان است./فارس
ساسان انصاری با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی، به حضور در جمع ملی‌پوشان امیدوار است.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی یک اتفاق خوب برای ستاره بوشهری استقلال یعنی محمد محبی بود.
امیر قلعه‌نویی فهرست یازده بازیکن خود را برای مصاف برابر استقلال در آزادی مشخص کرد.
رییس مجلس و نمایندگان مجلس از افتحاری سخن می‌گوید که این افتخار نفعی برای مردم نداشته است! مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارد، بیشترین نظارت را هم می‌تواند بر روی دولت داشته باشد و همه وزرا زیر تیغ استیضاخ مجلس هستند
زیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی تهران را به مقصد موریتانی ترک کرد.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به بغداد و اقلیم کردستان عراق سفر می‌کند.
هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید در راس هیئت امریکایی به عراق و اقلیم کردستان سفر می‌کند.
نفوذ آنکارا در امور جهانی گویای دستاورد‌های اردوغان در دوران طولانی در راس قدرت بودن او بوده است. با این وجود، در داخل و خارج از ترکیه دورنمای انتخاباتی او احساسات متفاوتی را بر می‌انگیزد. کسانی که آرزو می‌کنند او در تاریخ ۱۹ ژوئن از قدرت کنار برود نمی‌توانند در مورد این که چه کسی جایگزین او خواهد شد و یا آن که چه آینده‌ای در انتظار ترکیه خواهد بود با قطعیت سخن بگویند.
تبریز- مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: به منظور افزایش پویایی طرح احیای نسل مارال منطقه حفاظت شده ارسباران، ۱۰ راس «مارال» از منطقه فندقلوی اردبیل به آینالو انتقال یافت.
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج است.
محمد صادق مبرهن، دبیر اجرایی شورای هماهنگی و همکاری فعالان اقتصادی مناطق آزاد گفت: یک هفته از پخش شایعه‌ای می‌گذرد که مربوط به برکناری سعید محمد است؛ اما کسی نمی‌داند که این خبر چقدر صحت دارد؟ این تصمیمات در راس قوه مجریه و توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی اتخاد می‌شود.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست، دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های شاخص این سازمان در راستای گسترش تعاملات بین المللی و تقویت دیپلماسی محیط زیست را تشریح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی و نمایندگان اقتصادی بخش خصوصی جهت دیدار با مقامات عالی رتبه مالی و تانزانیا، عازم قاره آفریقا شد.
مدت‌ها یکدست‌سازی را یگانه نسخه‌ی شفابخش بحران‌ها و بن‌بست‌ها تبلیغ کردند غافل از اینکه یکدست‌سازی، بحران‌زا و بن‌بست‌ساز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ