سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: برای اینکه از بحران خارج شویم به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود آرمات بعد از قهرمانی آسیا به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه خواهد شد.
مهاجم استقلال برای فسخ قرارداد خود با مدیران باشگاه به توافق رسید.
احتمال دارد با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شود.
آرمان اکوان به ششمین خرید لیگ برتری ملوان بندرانزلی تبدیل شد.
ری- وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
مهاجم بلند قامت استقلال به دنبال مرور کار های تاکتیکی در تمرینات است.
مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰ میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه آزادی ‎قدس محدود به مرزهای اسلام نیست، گفت: امسال امیدها برای تکمیل همگرایی در بین کشورهای اسلامی که آرمان روز جهانی قدس است، قرار دارد.
اردبیل- عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: خیانت به آرمان فلسطین توطئه طراحی شده از سوی استکبار جهانی بوده که به شکست منجر شده است.
دیدار دو تیم آرمان گهر و دریا بابل با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.
آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی که چند هفته پیش به اصفهان رفته بود، پیراهن سپاهان را پوشید تا رسما به این تیم ملحق شود.
تمام بند‌های بیانیۀ مشترک و به‌خصوص ادبیات به کار گرفته شده در تنظیم آن، با لحن بسیاری از اظهارنظر‌های داخلی در ایران شباهتی نداشت به‌طوری‌که اشاره به نام «اسرائیل» نیز از چارچوب ممنوعه خارج شده و «آرمان فلسطین» به «حق تعیین سرنوشت مردم آن» محدود شده بود.
آرمان گهر در آخرین بازی هفته بیست و سوم لیگ آزادگان استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت.
مهاجم استقلال امیدوار است بتواند بالاخره نظر مثبت ریکاردو ساپینتو را به خود جلب کند.
آرمان حیدری بازیکن 19 ساله تیم سوم لگانس، قرار است به فوتبالش در باشگاه کادیز ادامه دهد.
مدافع ذوب آهن که خبر جدایی‌اش این روزها دست به دست می‌شود، با تکذیب این موضوع همچنان خودش را بازیکن این تیم می‌داند.
نتیجه این مسابقه تحت تاثیر اتفاقات و حواشی دقایق پایانی مسابقه قرار گرفت و همچنان هم ادامه دارد.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با تقویت همگرایی بین کشورهای اسلامی، شاهد ناکامی دشمنان در کمرنگ کردن آرمان مقدس آزادی فلسطین و قدس شریف هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ