بهمن دیزل قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات جدید، حجم تولیدات خود را طی یک سال تا دو برابر افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.
امیر میرمنصف مدیرعامل بهمن موتور شد
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در بهمن و اسفند سال پیش همه پله برقی‌ها را روغن‌کاری شدند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقای کیفی ۲۹ رام قطار کلید خورده است و تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می‌کنیم.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی مؤسسه در سراسر کشور نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند.
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
مدیرعامل سمات اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱، سود سهام، مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰ میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: شاهد بارش برف قابل توجهی در استان تهران بودیم. همچنین هواشناسی درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران هشدار‌های لازم را داده است.
تهران- مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات این استان هشدار داد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفت.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است. در همین راستا گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل و مهرداد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از ظرفیت‌های این تجاری سازان در نوسازی ناوگان تجاری گفته‌اند.
با تلاش مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عملیات تولید سیگار بهمن در زیمباوه آغاز می‌شود.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
مدیرعامل گروه بهمن خبر داد سال آینده اتوبوس ۹ متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌.
مدیرعامل گروه بهمن: قیمت گذاری کنونی مبتنی بر شاخص‌های قیمتی دهه هشتاد است
مدیر عامل بهمن دیزل گفت: گواهی اسقاط، مانع تولید خودروهای تجاری شده و همین موضوع بیش از هزار خودرو تجاری را در کارخانه نگه داشته است.
مدیرعامل گروه بهمن: بر اساس قیمت گذاری عادلانه و منصفانه همواره در کنار مصرف کنندگان هستیم
تاثیر چاقی بر اثربخشی واکسن کرونا
مدیر عامل گروه بهمن: تکریم مشتری اولویت اصلی ما در بهمن است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ