اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در توکیو به سر می‌برد، صبح امروز (دوشنبه) ۱۶ مرداد ماه با «یوشیماسا هایاشی»، وزیر امور خارجه ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با هدف شرکت در مراسم روز نیروی دریایی روسیه، وارد سن‌پترزبورگ در روسیه شد.
امیر عابدزاده که امیدواری زیادی داشت در صورت جدایی علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک راهی این تیم شود این روزها در آستانه حضور در یکی از تیم های قدیمی انگلستان است
سرمربی تیم ملی در یک بازی خیرخواهانه در شرق تهران شرکت کرده است.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
رزمی کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
مدافع خبرساز پیکان با وجود شایعات منتشر شده فعلا در تمرینات این تیم حضور دارد.
امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات ۶ توپ آسیا شد.
امیر سرخوش با برتری برابر رقیب هندی به مرحله نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش ۶ توپ راه یافت.
امیر سرخوش با برتری برابر رقیب هندی به مرحله نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در بخش ۶ توپ راه یافت.
قم- رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: «امیر مهدی زاده» کاراته کا قمی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی در آمد.
آلباسته که فصل قبل تا یک قدمی صعود به لالیگا پیش رفت، به دنبال جذب امیر عابدزاده است.
دریادار ایرانی با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی با دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا را تماشا کنند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تیمش با تمام توان و انگیزه به مصاف میزبان مسابقات کافا خواهد رفت، گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
منابع کویتی از سفر امیر این کشور به یک کشور اروپایی خبر دادند.
منابع عراقی اعلام کردند که امیر قطر فردا پنج‌شنبه طی سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق خواهد شد.
خبر فروش محصولات گروه بهمن به صورت اقساطی صحت ندارد. این خبر را امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام کرده و تاکید کرده که انتشار دهندگان این اخبار نادرست مورد پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.
امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم که این موضوع رضایت آن ها را در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ