مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی مؤسسه در سراسر کشور نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید حدود ۷۴ هزار تن گندم تضمینی در استان خبر داد و گفت: ۸۹۹ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای کشاورزان واریز شده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
وزیر کار گفت: ۲۰ درصد اعتبار اضافه کالابرگ برای سه دهک کم‌درآمد جامعه در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، از امروز به حسابشان واریز می‌شود.
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام حمپاد به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با آغاز هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲ هزار و ۸۰۰ سرپرست خانوار متأثر از زلزله در خوی واریز شد.
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.
علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی با واریز ۲۷۳ هزار تومان برای معلولین می‌خواهد فقر مطلق را ریشه‌کن کند!
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، اما بر اساس گزارش‌های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است. کسانی که سود سهام عدالت نگرفتند، چه کنند؟
دو بار بحث بدهی استراماچونی مطرح شد که یک بار در دوره آقای آجورلو بوده. یک بار هم در زمان آقای فتح‌الله‌زاده حدود 118 میلیارد تومان برای بدهی‌های خارجی از جمله استراماچونی پرداخت شده که همان پشتوانه وام‌شان بود که به جای آن، زمینی را در بانک شهر، وثیقه کردند. از آن 118م ، 93 م به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز شد. باشگاه، هزینه‌های دیگری هم داشته، ولی متأسفانه کماکان، بدهی استراماچونی را پرداخت نکردند و این اتفاقات افتاده
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، توقف جهت افزایش سرمایه این نماد، یورو توافقی حدود ۵ درصد گران‌تر شد، میثم فدایی مدیر عامل فرابورس رفت| محمدعلی شیرازی کیست؟، چه طلایی بخریم؟، واریز سود سهام عدالت | میزان سود واریزی چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون مالی و سرمایه انسانی و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد: حدود ۶۸ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان از فروردین ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۴۰۱ واریز شده و قابل برداشت است.
وزیر کشور با بیان اینکه برخی از اغتشاشگران در خارج از کشور آموزش دیده بودند و برای آن‌ها پول هم می‌فرستادند، گفت: برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۵- ۱۰ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این افراد واریز شده بود.
با توجه به اظهارات دستیار رئیس سازمان بورس، به نظر می‌رسد که برای سال ۱۴۰۱ نیز، دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
بررسی‌ها روی فسیل یک موجود دریایی مرجان مانند که در سال ۲۰۰۷ کشف شده بود، با قدمتی ۵۶۰ میلیون ساله اکنون ما را در برابر قدیمی‌ترین حیوان شکارچی شناخته شده زمین قرار داده است.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ