پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرمنصف پیش از این معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بوده است که در دوران مسولیت وی بهمن موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از «سیامکو» سایت ایران خودرو در کشور سوریه، در جریان آخرین وضعیت این سایت تولیدی قرار گرفت.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تمامی نامزدهای این انتخابات تمام قد از بخش خصوصی دفاع می‌کنند. اما هیچ یک از آنها تصویر دقیقی از آنچه که در نظر آنها بخش خصوصی است ارائه نمی‌دهند. با بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن که به تعبیر خود، بیش از پنجاه سال در پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی و صنعت هوا فضا تجربه مدیریتی به عنوان بخش خصوصی را دارد گفت‌وگویی شده است. از علیمرادلو درباره تعریفش از بخش خصوصی و نقش اتاق بازرگانی در این رابطه پرسیده شده است.
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است.
مدیرعامل گروه سایپا به همراه چند تن از معاونین خود به منظور توسعه همکاری‌ها به چین سفر کرده است.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است. در همین راستا گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل و مهرداد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از ظرفیت‌های این تجاری سازان در نوسازی ناوگان تجاری گفته‌اند.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
مدیرعامل گروه بهمن خبر داد سال آینده اتوبوس ۹ متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌.
مدیرعامل گروه بهمن: قیمت گذاری کنونی مبتنی بر شاخص‌های قیمتی دهه هشتاد است
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
مدیرعامل گروه بهمن: بر اساس قیمت گذاری عادلانه و منصفانه همواره در کنار مصرف کنندگان هستیم
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از زحمات کارکنان گروه سایپا تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
تاثیر چاقی بر اثربخشی واکسن کرونا
مدیر عامل گروه بهمن: تکریم مشتری اولویت اصلی ما در بهمن است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ