مدیرعامل گروه بهمن خبر داد سال آینده اتوبوس ۹ متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور پیش بینی لازم انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید استقلال و سپاهان اشتباهات خود در طول فصل را به گردن پرسپولیس انداخته‌اند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تامین ۳ هزار اتوبوس تا سال آینده برای پایتخت خبر داد.
داور دربی پایتخت اعلام کرد قصدی برای خداحافظی ندارد و سال آینده نیز به کارش ادامه می‌دهد‌.
اصفهان- مدیرکل دفتر حمل و نقل و و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری و ۵ هزار دستگاه ون با سوبسید دولتی در سال آینده به ناوگان عمومی خبرداد.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان گفت که آینده خوبی را برای تیم ملی بانوان متصور است.
اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز درختکاری در حضور رئیس جمهور گفت: در طول چهار سال آینده، یک میلیارد نهال خواهیم کاشت.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هدف ما این است که در سال آینده ۳ هزار اتوبوس به تهران افزوده شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
پروژه ریلی رشت –کاسپین -انزلی به عنوان بخشی ازطرح ریلی قزوین -رشت -انزلی و آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.
در این مطلب تعطیلات رسمی را با ذکر مناسبات روز‌ها می‌خوانید.
زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: تا پایان سال ماهواره‌ی دیگری نیز به فضا پرتاب می‌شود؛ ۶ پرتاب فضایی در سال در ۱۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به صنعت فضایی است.
اگر در دوازده ماه گذشته به اخبار گوش فرا داده‌اید، از ماهیت تهدیدی که حملات سایبری برای همه جنبه‌های جامعه ایجاد می‌کند، به خوبی آگاه هستید. در دنیای سیاسی ناپایدار که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، جنگ به طور فزاینده‌ای به صورت آنلاین رخ می‌دهد. چه چیزی ۲۰ سال آینده‌ی صنعت هوانوردی را تعریف خواهد کرد؟
سال آینده اتوبوس ۹ متری بین شهری و درون شهری به چرخه حمل و نقل وارد می‌کنیم‌
سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، کسری ۴۷۶ هزار میلیارد تومان بودجه در سال آینده را رد و تأکید کرد که در سال آینده کسری بودجه نخواهیم داشت. وی همچنین بیان کرد که در سال آینده تورم بالای ۴۰ درصد نیز نخواهیم داشت.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از کمبود ۴۰۰ راننده در این شرکت خبر داد و گفت: سال آینده نیز حدود یکصد راننده اتوبوس شرکت واحد اصفهان بارنشسته خواهند شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عوامل تاثیرگذار بر نقدینگی را به بهترین شکل کنترل کردیم.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: برای سال آینده در بخش تولید بنا داریم ۷ هزار و ۷۸۷ مگاوات افزایش تولید داشته باشیم .
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
رئیس بنیاد ملی گندمگاران قیمت اعلام شده برای گندم را بسیار مناسب خواند و گفت: در صورت وجود بارندگی متعادل، سال آینده از واردات گندم بی نیاز هستیم.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ