مدیرعامل سمات اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱، سود سهام، مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰ میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مویزس کایسیدو مورد توجه دو باشگاه مشهور لندنی قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که بخشی از این کالاها، کالاهای اساسی است.
اصفهان- معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون هکتار و در برنامه هشتم توسعه ۴۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری اجرا خواهد شد.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز جاری به معادل ۹۰ میلیون دلار رسید.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
رهن یک واحد آپارتمان ۹۰ متری در محله آهنگ محدوده افسریه حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله هفت حوض باید حداقل ۴ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
باغستانی گفت: این شرکت از ابتدای سال تا پایان بهمن۱۴۰۱، سود سهام،مطالبات و حق تقدم بیش از ۹۰میلیون سهامدار را به ارزش بیش از ۷۳ هزار و ۶۶۱ میلیارد پرداخت کرده است.
معاون وزیر اقتصاد از شناسایی ۹۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از ۳ میلیون واحد صنفی و ۳۰۰ هزار شرکت اقتصادی فعال طی ۳ سال گذشته خبر داد.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۰ متری درمحله ستارخان حدود ۳ میلیون تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
اجاره یک واحد آپارتمان ۹۰ الی ۱۰۵ متری در محله نیاوران حدود ۱۰ میلیون الی ۳۶ میلیون تومان در ماه است.
در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
معاون وزیر کار، مهم‌ترین هدف را ایجاد یک میلیون شغل در سال عنوان کرد و گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه کار و تولید در دولت سیزدهم اختصاص یافت.
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
رهن یک خانه ۹۰ متری در محله مشیریه حداقل ۴۰ میلیون با اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش باید ۹۰ میلیون نفر- روز اردو ببریم و این کار نیازمند شکل گیری شبکه اردوگاه‌هاست.
هانسی فلیک با قرارداد ۵.۵ میلیون پوندی گرانترین سرمربی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
فردا ۹۰ هزار بشکه میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی به قیمت پایه ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
مشهد ـ مجری مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور گفت: نیاز آب صنایع در مشهد و حاشیه این شهر بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب است.
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
تهران- مدیر دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: ظرفیت سدهای تأمین کننده آب تهران یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون متر مکعب است، که فقط ۲۳ درصد آن پر آب است.
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «کاسیانو» مهاجم برزیلی خواهان مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود، به اظهارنظر مدیران استقلال درباره سعید صادقی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ