مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
مدیرکل نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری از عزم جدی معاونت علمی برای حمایت از طرح‌های توسعه‌دهنده شهرهای هوشمند خبر داد.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
اهواز - در سفر اول دولت فرهنگ و هنر از اولویت مناسبی برخوردار نبود و نه تنها مصوبه‌ای در این خصوص نداشت بلکه به فراموشی سپرده شد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۲۱ میلیون شهروند یمنی به کمک و حمایت نیاز دارند.
مدافع جوان فولاد خوزستان می‌گوید دیدار هفته آتی برابر الفیصلی عربستان بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.
مدیر کل دفتر حمایت از تولید معاونت صنایع دستی، نزدیک شدن و ارتباط برقرار کردن مردم با منسوجات صنایع‌دستی را منوط به استفاده از ایده‌ها و شیوه‌های نوین در رنگ‌های طبیعی و نخ مرغوب عنوان کرد.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
مهاجم تیم ملی ابراز امیدواری کرد با حمایت مردم ایران مقابل آمریکا به برتری برسند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر انگلیس گفت "هنوز چیزی تمام نشده" و ایران دو بازی دیگر در جام جهانی دارد.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید قبل از ایجاد جو هیجانی ریزشی در بازار سرمایه به حمایت این بازار پرداخته تا شاهد ریزش به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نباشیم.
کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: امروز با توجه به شرایط بازار سهام، این بازار به حمایت نیاز ندارد، بلکه به واقعیت نیاز دارد تا در مسیر اصلی خود قرار گیرد.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
تبریز- سرپرست باشگاه تراکتور از حمایت قاطع مدیران تراکتور از بردیف سرمربی خارجی این تیم خبرداد و گفت: می‌توانیم با همدلی و در کنار هم بودن به بهترین تیم ایران تبدیل شویم.
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی تصمیم روملو لوکاکو برای بازگشت به اینتر را درست توصیف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ