لیونل مسی در مصاحبه با تیک اسپورتس از گونسالو ایگواین دفاع کرد و گفت که انتقادات از او در سال های اخیر غیرمنصفانه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.
ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، این روزها به وارثی شایسته مارسلو تبدیل شده است.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ معتقد است که این تیم کاملاً شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود بوده است.
سرمربی تیم فوتبال پورتو در واکنش به مشکل گلزنی مهاجم ایرانی خود، از مهدی طارمی سفت و سخت دفاع کرد و گفت: او آنقدر به تیم چیزهای زیادی داده است که نگاه کردن به ماه‌های گذشته کم است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از رافائل نادال به خاطر این که او را شایسته دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال جهان دانسته است تشکر کرد.
پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد، به شایعاتی که پیرامون حضور او در تیم ملی ایران وجود دارد، واکنش نشان داد.
روبرتو مارتینز، مربی جدید پرتغال، تایید کرد که کریستیانو رونالدو در فهرست او خواهد بود و فردا برنامه دارد تا با او در مورد همه مسائل حرف بزند.
رونالدینیو، ملی پوش سابق برزیل با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی شایسته قهرمانی در این مسابقات بوده است.
هافبک منچستریونایتد از رفتاری که با نیمار می‌شود ناراحت است و در این مورد با رسانه‌ها صحبت کرده است.
نواک جوکوویچ پس از شکست در فینال مسترز پاریس برابر هولگر رون 19 ساله او را شایسته قهرمانی دانست.
نواک جوکوویچ پس از شکست در فینال مسترز پاریس برابر هولگر رون 19 ساله او را شایسته قهرمانی دانست.
عضو شورای شهر تهران گفت: اختیار انتصابات با شهردار تهران است و صحبت شایسته اصل منجر به عزل شایسته اصل نشده است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: در ماجرای حمله به سلمان رشدی، هیچکس را غیر از حامیان او شایسته سرزنش نمی‌دانیم.
حضرت رسول (ص) هنگام دیدار با او، دست دخترش را می بوسید و به او خوشامد می گفت و او را در جای مخصوص خودش می نشاند. فاطمه زهرا(ع) نیز همین ادب را در مورد پدرش داشت و هنگام ملاقات با پدر، دست او را می بوسید. بارها پیامبر خدا خطاب به این دختر شایسته و والاقدر خود، گفته بود: پدرش به فدایش!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ